Cameleon Rox 2010

Gewone lak op aluminium brokkelt gewoon af, maakt niet uit wat hoeveel ge t opschuurt, is een speciale hechtingslaag voor zei diegene waar ik me tuf mee bouw me(hijs de spuiter :p).

Greetz

Last edited:
ziet er inderdaad zeer netjes uit allemaal!
velgen gepolijst neem ik aan?
en dit is een mooi weer rijder of ben je nog van plan te gaan sprinten?

Is voor deze zomer gewoon een mooi weer rijdertje, & daarna als ik me rijbewijs van de auto heb word het een sprinter & ga ik waarschijnlijk mee doen aan SBO '11.

Greetz

Gewone lak op aluminium brokkelt gewoon af, maakt niet uit wat hoeveel ge t opschuurt, is een speciale hechtingslaag voor zei diegene waar ik me tuf mee bouw me(hijs de spuiter :p).

Greetz

Netjes gedaan die kappen!
Ik heb al een keer eenverchroomde kader gespoten (deeltjes) en daar brokelt niks van af hoor. Tis maar hoe goed en voorzichtig je het spuit natuurlijk.

Netjes gedaan die kappen!
Ik heb al een keer eenverchroomde kader gespoten (deeltjes) en daar brokelt niks van af hoor. Tis maar hoe goed en voorzichtig je het spuit natuurlijk.

Ik ook mijn blok gespoten met 'normale lak' niks speciaals aan, en ook de blanke lak, is niet hittebestendig. en het zit er nog steeds aan.

wel vet kleurtje trouwens! het zou niet de kleur zijn die ik zou uitkiezen, maar hij is wel nice !

Dan moet je niet bij mij zijn, spuiter van dienst is goeie vriend van me die veel aan me scooter heeft gedaan :) heel veel :P kristof heet hij, petje af voor hem, niet veel mensen hier kunnen spuiten gelijk hem denk ik ;).

Back