This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
ff terugkomen op dat kastje wat gepost is op page 18. heb er wel es van gehoord, maar wtf doet/kan dat ding ?
 

Waarom zou dat perse moeten zakken.
Wie weet word ik wel beter en gaat het stijgen.

Je praat wel erg makkelijk.

En speel nooit HC S&D.
 
Waarom zou dat perse moeten zakken.
Wie weet word ik wel beter en gaat het stijgen.

Je praat wel erg makkelijk.

En speel nooit HC S&D.

Jammer voor jou is mijn killratio hoger

Daarom, Search en destroy bedoel ik ook over mezelf, anders was me ratio rond de 2,5

maar lekker boeie gast, gewoon knallen niet zeiken:*
 
ff terugkomen op dat kastje wat gepost is op page 18. heb er wel es van gehoord, maar wtf doet/kan dat ding ?

Dat is een extern kastje

je hebt er 1 simpele, dan kan je via 3 standen je R1 knop instellen hoesneller je schiet zeg maar.

en je hebt een duurderen dan moet je software op je ps3 knallen en kan je met muis en toetsenbord spelen, nooit meer een dure pc aanschaffen om de games te kunnen spelen:winner:
 

dan ben je pas een gamenerd:+
ahahaha..

ik heb het spel maar nog nooit online gespeeld8P
wel al just for the record uitgespeeld :winner:

moet maar is effe tijd voor maken dan
 
Koop dan gewoon een pc, ja toch?

Als je met toetsenbord en muis wil spelen wel imo.

PC bied wel veel meer mogelijkheden. Mod's, upgrades, grafisch kun je vooruit (zelfs Crysis is zonder andere hardware en software mooier te krijgen) etc.
 
over een paar dagen eindelijk weer online dus verstop jullie maar vast jongens8P schijfje was kapot wordt momenteel gepolijst
 
op hoge levels gaat t laaaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaam zeg :+
gvd blij dat ik gister eindelijk eens level 60 heb gehaalt.

nu op naar de 70!

imo gaat het even snel als lvl 30 oid, als je spellen speelt zonder echte tijdslimiet krijg je een knor mtchbonus van hier tot gunter.

ben nu lvl 68 2e prestige bijna 3e :winner::winner:
 
Status
Not open for further replies.