Cadeua Geslaagden?

MSSH

Senior SF-Eindbaas
Ik vroeg me dus af wat jullie allemaal gekregen hebben voor het slagen?
Mijn cadeau was nog in de maak, en ik denk dat ze mijn rijbewijs gewoon bedoelen, omdat ik nu nog aant lessen ben vandaar.

Advertisement - register to remove this

euh, wat ik destijds heb gekregen is een namaak dremel...

lekker boeiend, voor je havo slagen, dat is toch niet zo moeilijk? ga daarna maar naar een fatsoenlijke HBO studie, dan piep je wel anders :) en pas als je dat hebt gehaald, is er reden voor feest. Havo/VWO, je hebt er tegenwoordig niks meer aan...

Originally posted by Boeie
ga daarna maar naar een fatsoenlijke HBO studie, dan piep je wel anders :) ..
of een échte studie aan de universiteit... ;)

ik heb destijds overigens een nieuwe gsm gekregen

ik heb tot nu toe een 50 euro gekregen en een bosje bloemen. Ik hoop wel dat er wat meer in zit :rolleyes:. Ben over 2 weken jarig dus zal wel 1 cadeau worden. Oh ja ik krijg geld om even te shoppen voor de vakantie.

Een vriendin van me heeft een laptop van haar opa en oma gekregen :|

Ik heb voor zowel Havo als VWO 600 piekies gehad ofzo. Na VWO was eigenlijk de bedoeling dak minder kreeg, maja, mn ouders zijn soms wat warrig bezig :D

heb net mn complete vakantie (met 6 vrienden/vriendinnen naar turkije 8)) betaald gekregen. Daarna ook nog met m'n ouders naar Istrië (duiken) ook geheel gefinancierd door pa & ma :)

Originally posted by Gmuze
ik heb tot nu toe een 50 euro gekregen en een bosje bloemen. Ik hoop wel dat er wat meer in zit :rolleyes:. Ben over 2 weken jarig dus zal wel 1 cadeau worden. Oh ja ik krijg geld om even te shoppen voor de vakantie.

haha die van mijn krijgt ook een laptop van der ouders :|

Originally posted by Gmuze

haha mijn vriendin krijgt ook een laptop van der ouders :|

ik heb eergister een andere scoot gekocht, en klaagde over stofzuigergeluid. nu mag ik omdat ik geslaagd ben een pijp uitzoeken. heb vanmorgen bij dealer een yas r besteld. dalik ophalen:D

Back