This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

c20 onder een 70cc corsa stage 3 tuned?

de wouten hebben m'n 50cc evo verneukt dus ik moet een nieuwe cylinder kopen ik zat te denken aan een 70cc polini corsa en daar wou ik mijn yasuni c20 ondergooien als eerst dacht ik das dikke overkill c20 op een corsa maar als ik hem nou eens laat tunen (stage 3=max) door 3br tuning jullie zeiden ook dat een c20 overkill was op een 50cc evo ik heb zelf ondervonden dat dat niet zo was

en welke carb doet het hier goed op 19mm?

en dit is de setup die er onder gaat miss kunnen jullie me ff vertellen of het een goeie combo is:

opmaat carters
70cc corsa stage 3 tuned door 3br tuning
polini evo membraam 2 kleps
19mm dellorto
polini 9 rollen vario
polini 3g koppeling
top racing krukas
yasuni c20

c20 op evo 50 is geen overkill maar dat terzijde.

als je hem stage 3 (max) laat tunen.. dat wil dan dus zeggen dat je cilinder maximaal getuned word op de spullen die je hebt toch? tenminste dat is in mijn ogen tunen
dus de tuner zal jou setup moeten weten wil die het beste met je cilinder doen..
dus een c20 zal best rijden alleen zal de Corsa dan veel toeren gaan draaien om binnne het bereik van de C20 te komen.. en dat komt de levensduur niet ten goede natuurlijk

ja das helemaal waar en de bedoeling was eigenlijk dat het snel en degelijk was en dat gaat dus met een c20 niet goedkomen dus zou ik een c16 moeten nemen of een yasuni r

dat is ook afhankelijk van de tuner
als jij gewoon dit wilt houde zal hij daar rekening mee houden..
wil je een andere zul je dat moeten overleggen