yasuni/bidalot c20 of yasuni R onder 50cc???

thugsozer

Well-Known Member
hey



ik heb al 1145 KM gereden en vind het tijd om hem op te voeren ben het zat van die geluid die uit een standaard uitlaat komt.

yasuni/bidalot c20 of yasuni R onder 50cc??? of is er een betere uitlaat onder standaard cilinder

oww en het is een RUNNER SP



alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Een c20 uitlaat op een std. cilinder heeft weinig of geen effect.. dat is hetzelfde als je een Evo cilinder op een std. uitlaat zet..
Je moet niet alleen naar het uiterlijk kijken van de uitlaat onder de scooter want je maakt uit je verhaal op dat je ook vooruit gang wilt boeken.
Daarom zou ik voor de Yasuni R gaan dit is een goede uitlaat die beter betaalbaarder is dan de c20 van bidalot of yasuni..
Met de R kan je ook nog naar een hoger cc aantal stappen (50cc-->70cc) en daar zou die uitlaat ook goede prestaties leveren...

M.v.g Rene
 
Mini-g said:
Zonder vario ga je nergens heen nee. :rolleyes:

Nee maar het kan gewoon, afstellen.
het kan natuurlijk gewoon,alleen heb je dan als je hem op bv 6000 rpm laat aangrijpen,dan vertrekt ie gewoon langzaam de 1ste paar meter,en als je vario overneemt,trekt ie door,en bij mij was het ook zo dat ie pas op 80 km/h begint en ik herhaal begint te trekken,dan voel je pas kracht,....

en die 80 km/h is op een std nitro teller,op TOP ging ie met c20,MHR multivar,delta,...105 op mn teller,....


mzzls
 
melf #50 said:
als je de scooter normaal afsteld met een c-20 (teminste als je kunt afstellen) zal die prima lopen , maar voor een iets lager prijsje kun je de R (ik vindt bidalot s2 ook origineler dan een r) ook kopen en die zal @ std cilinder dezelfde prestaties geven. Z zou ik helemaal niet kopen , die is net iets sneller dan std..

Kdenk niet dat hij veel ervaring heb met afstellen. Aangezien hij al vraagt of een C20 zal werken. Tuurlijk werkt het maar je zal niet veel beter lopen dan een R. met alleen afstellen. Rijdt best lekker maar als je nog lang op std cil rijdt vink beetje zonde.

XtremeNRG: Tuurlijk kan het met C20 . En de meesten met C20 rijden ook Hoogtoerig.

Correct me if i'm wrong.
 
Als je geen ervaring hebt met afstellen ect neem dan maar een yasuni R/ bidalots2 / laser competition / gainelli shot oid, het afstellen van een c20 die gemaakt is voor +-14000rpm is nogal moeilijk af te stellen op een std cil... of als je niet van plan bent om later nog verder te tunen is een leovince ook een goed pijpje.
 
Lg Tuning said:
Een c20 uitlaat op een std. cilinder heeft weinig of geen effect.

Weleens meegemaakt?

Nee dus.

Vriend van mij had ook een C20 op std. cilinder @ Runner. Was idd gekloot met goeie rollenmaat vinden maar uiteindelijk deed hij het best leuk. Met Yasuni R trok de scooter wel beter op itt de C20.
 
Unknownscoot said:
Weleens meegemaakt?

Nee dus.

Vriend van mij had ook een C20 op std. cilinder @ Runner. Was idd gekloot met goeie rollenmaat vinden maar uiteindelijk deed hij het best leuk. Met Yasuni R trok de scooter wel beter op itt de C20.
tuurlijk,ik weet wel dat ik met die c20 op std cilinder hogere topsnelheden heb gehaald dan 1 van deze 3--->(dan met laser xpro-->ook een topper onder 50cc geloof ik,power one racing-->prul--->één of andere leovinci--->viel wel mee)


mzzl
 
bammens ken said:
het kan natuurlijk gewoon,alleen heb je dan als je hem op bv 6000 rpm laat aangrijpen,dan vertrekt ie gewoon langzaam de 1ste paar meter,en als je vario overneemt,trekt ie door,en bij mij was het ook zo dat ie pas op 80 km/h begint en ik herhaal begint te trekken,dan voel je pas kracht,....

en die 80 km/h is op een std nitro teller,op TOP ging ie met c20,MHR multivar,delta,...105 op mn teller,....


mzzls

ALS je goed zou kunnen afstellen kun je m over het hele gebied goed laten lopen :)
 
melf #50 said:
met std vario kun je een evo met std uitlaat zeer easy afstellen , maar daar gaat het hier niet om...
BS, dan heb je veel toeren, weinig power en bijna geen trekkracht op hoge toerentallen, als je vind dat een evo met std uitlaat goed rijd en krachtig is heb je in mijn ogen nog geen scoot met echte power gevoeld sorry :)
 
bammens ken said:
tuurlijk,ik weet wel dat ik met die c20 op std cilinder hogere topsnelheden heb gehaald dan 1 van deze 3--->(dan met laser xpro-->ook een topper onder 50cc geloof ik,power one racing-->prul--->één of andere leovinci--->viel wel mee

Hoezo was dit? Dit was bij vriend van mij dus niet echt het geval.
 
Shizzle Snizzle said:
BS, dan heb je veel toeren, weinig power en bijna geen trekkracht op hoge toerentallen, als je vind dat een evo met std uitlaat goed rijd en krachtig is heb je in mijn ogen nog geen scoot met echte power gevoeld sorry :)


Als je in zn profiel kijkt dan zie je wellicht dat hij aan sobw races doet dus zal hij heus wel weten wat vermogen is..
 
Back
Top