bwoap geluid na gasherneming bij volgas

blehaap

Well-Known Member
Als ik het gas los laat bij volgas en vervolgens weer volgas rijdt dan maakt ie een bwooaap geluid en komt dan ook niet meer op toeren. Als ik het gas wil loslaten op top dan moet ik dus wachten totdat ik de motor weer stationair hoor lopen want anders maakt ie dus dat bwoaap geluid.

In 1x naar de top rijden is geen probleem en de bougiekleur is ook goed. Dit probleem heb ik sinds ik een nieuwe getunede 50snel heb gemonteerd.

Bidalot S2
Getunede Polini Ghisa 50
Multivar
17,5 DO met 84 sproeier
4g Rollen
Gele Drukveer
Zwarte Omega trekveren
Malossi Luchtfilterelement in std luchtfilter
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

- gasnaald had ik al alle standen van gehad (zie 29-9, 18:34) en het maakte geen verschil mbt mijn probleem. heb de gasnaald nu op 1 clipje boven het midden staan omdat ie daarbij het fijnste rijdt met halfgas etc.
- luchtschroef had ik ook al afgesteld.
- sproeier is ook goed
- vacuumslang zat niet superstrak vast. heb hem nu wel superstrak vast zitten.

op de een of andere manier is het vandaag wel minder geworden terwijl ik niets veranderd heb. Als ik nu na volgas weer snel met volgas herneem dan doet ie weer prima. Maar als ik eens seconde of 2 wacht na volgas dan gaat het weer fout. als ik er maandag nog last van heb zal ik even mijn membraanplaatjes vervangen.

=> Ik heb nog 2 carbon membraanplaatjes van polini gekregen van iemand (met mina hori). Kunnen deze gewoon in het std membraan? En zijn er scootermerk-specifieke plaatjes of kunnen ze gewoon in alle mina hori scooter (verpakking is weg).
 
Ik heb mijn std vsnaar met een malossi kevlar vervangen, 3,6g rollen (ipv 4,0g) erin en mijn std membraankleppen met malossi 0,3mm vervangem. En nu geen problemen meer. Lag dus denk ik wel aan de membraankleppen.
 
Back
Top