Buddyfilter @ Rally

Originally posted by jan.weststrate
ok kijk floran loopt altijd te blaten van ik ga dit doen en dat en zus en zo maar als het puntje bij paaltje komt rijd ie nog steeds orgineel maargoed en een grote bek.......dat valt ook echt wel mee vind ik maagoe toedels


en dus, dan kan ie toch alsnog wat opsteken van een topic of niet dan? als iemand iets vraagt over een bepaalde cilinder of wat anders, ga ik toch ook niet zeiken dat ik eraan twijfel dat ie die wel koopt...
 
Originally posted by jan.weststrate
ok ik snap t wel maar dat komt dan denk ik omdat ik floran zeg maar ook in het echt ken

je bent net nieuw en hier en doet maar een ding... en dat is iemand afzeiken...
ik weet dat hij die cilinder enzo heeft gekocht... en voor hij alles monteert is het toch beter en logisch dat ie eerst voldoende info vraagt voor hij aan de slag gaat en daar ook de tijd voor neemt????????
 
hij vraagt alleen om een buddy filter ik zie nergens iets staan over een 25mm. EN dat gaat nooit passen als ie dat wil gebruiken :D
 
ga nou niet allemaal offtopic verder want zijn er 31 reacties geweest en is hij nog geen steek verder.
Ik heb alvast een paar foto's:
fotosrally.msnw

fotosrally.msnw

fotosrally.msnw

fotosrally.msnw

fotosrally.msnw

fotosrally.msnw

fotosrally.msnw
 
:) thnx voor de pics... hier heb idd wat aan... Maar stel nu dat je je filter in je buddy doet heb je dan genoeg ruitme voor een buis... omdat je dan bijna tegen je zadel ophanging komt(dat scharnier)?
 
Ja klopt behalve dan dat je buddy helemaal open klapt maar die hou ik wel tegen dan:D... Ik weet genoeg..! Nu ff een rechtspruitstuk regelen of nieuw halen... Thnx voor de mensen die ni offtopic ging
 
Originally posted by jan.weststrate
bij die constructie zit het filter toch direct in de wind..geen ideale aanzuigplaats

wat boeit t nou of ie direct in de wind staat... dat zit die van een peugeot ook niet en die doet t toch echt wel perfect.... BTW ik word een beetje depri van je.... tis misschien aan mij om over te oordelen mr ik vind je BEHOORLIJK irritant!:|
 
Als je goed naar de foto's had gekeken zie je dat hij juist niet direct in de wind zit.
Zit tussen voorkapen en zadel in.
Maar volgens mij boeit het niet of die in de wind of niet in de wind zit
 
Back
Top