Buddyfilter @ Rally

Floran

Banned
Heeft iemand hier ervaring mee...? De ophanging van het blok zit bij een rally(envolgens mij ook oude model Sr)zwaar in de weg... weet iemand hoe je dit kan aanpassen...? een stuk er uit halen is ook moeilijk niet omdat de stevingheid dan weg gaat maar je komt in de knoop met je ophanging van je zadel...:? dus als iemand een idee heeft of tips hoor ik het graag...:)

Thnx
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by jan.weststrate
floran probeer het nou maar nie je kan nog nie eens is zelf een carp verwisselen...

leer het eerst zelf eens schrijven...
Carb.... carburator...

maar goed.. wie het niet probeert, die weet het toch niet?
wie weet lukt het hem perfect met een beetje hulp en info..
 
Originally posted by jan.weststrate
nou ik geloof dat ik m beter ken dan you en hij kan echt niet zoveel zelf hoor

ja en? ik ken 'm best wel...

er zijn mensen hier op het forum die bij het begin nog niet wisten hoe ze kappen eraf moesten halen en nu een leuke setup rijden... zelf gesleuteld..
dus met wat info en hulp lukt het de meesten zeker wel...
give it a try..

en een hoop info is al via de search te vinden...
en als jij het beter weet en je kent 'm en je ehbt zelf een helmbakfilter... help 'm dan ipv af te kraken
 
Floran, je weet wat ik gezegt heb, fuck buddyfilter en ga met open kelk rijden.

Anders gaan klooien met ophogen spruitstuk, alleen zal ie erg hoog komen. Anders spruitstuk naar voren en accubak kappen weglaten.
 
Originally posted by Razma
leer het eerst zelf eens schrijven...
Carb.... carburator...

maar goed.. wie het niet probeert, die weet het toch niet?
wie weet lukt het hem perfect met een beetje hulp en info..

Ik weet niet ofzo het bij jou in de buurt zo schrijven maar
ABN-Style is het zo:

CARBURATEUR
 
Zeg Jan als je nou eens je kop hield dan is er meer ruimte voor Info voor die jongen. Je komt net kijken en heb meteen een grote bek.

ontopic:
Ikweet niet hoe de construcite bij een rally is , maar ik had op me FF me olie tankverwijderd. En kon toen vanaf me carb een buis zo mn helmbak in plaatsen. Dit in combinatie met een rechtspruitstuk dat naar voren wees
 
Ja de olie tank is bij mij geen probleem die zit ergens anders en hij gaat er waarschijnlijk tog wel uit... iig een recht spruit stuk kopen en dan zou er een stuk uit me frame moeten zo als jeroen al heeft gedaan.. ik zal is kijken als hij ze pics post..
 
ok kijk floran loopt altijd te blaten van ik ga dit doen en dat en zus en zo maar als het puntje bij paaltje komt rijd ie nog steeds orgineel maargoed en een grote bek.......dat valt ook echt wel mee vind ik maagoe toedels
 
Back
Top