This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brute motor + uitdraai.

Hijs idd niet erg vet nee, wel apart en natuurlijk heerlijk dat vermogen Zou wellens wat prestaties van dat ding willen weten
 
562 PK, OMG
Daar zijn de meeste vrachtwagens nog jaloers op
Ik denk alleen dat je niet normaal hierop gas kan geven...
 
562 pk, omfg, stel dat hij met extra onderdelen enzo rond de 250 kilo weegt dan heeft hij nog pk/kg verhouding van 2 pk per kilo 8P 8P
 
ik moet wel zeggen, dat de remcapaciteit volgens mij bedroevend laag is met zo´n vermogen, enkele schijf voor en achter nix volgens mij...
 
Originally posted by Casper
ik moet wel zeggen, dat de remcapaciteit volgens mij bedroevend laag is met zo´n vermogen, enkele schijf voor en achter nix volgens mij...


Achter is ook niet echt nodig maar voor mag er nog wel een schijfie bij.
maar ik vind hem echt wel vet geil!!!
 
Jezus! De topsnelheid van dat ding licht volgens mij nog boven de 400 km/h. Ik zou wel eens een filmpje van dat ding willen zien
 
Dan moet je ff kijken @ Bikepics, daar staan meerdere filmpjes van zo'n Hyabusa met turbo-pakket-dinges
 
Is dit niet gewoon een japans dragrace project ofzo? Tis geen straat motor.. Is de basis te lang voor.. Wel WHOOOT zoveel PK...
G-SUS!!!
 
Ja , het mag wel duidelijk zijn dat dit niet zomaar een Busa met turbo kitje is...

Best wel overdreven bizar ding!
 
Originally posted by Casper
ik moet wel zeggen, dat de remcapaciteit volgens mij bedroevend laag is met zo´n vermogen, enkele schijf voor en achter nix volgens mij...

pah - rah - sjuut
 
Last edited:
Hoezo een vet motortje, daar wil ik wel op gezien worden. En je vlamd er zo'n wouten ding helemaal totaal schijt mee.

Lachuh
 
Het is idd een dragbike onder de achterkant zit de parachute verborgen achter een mooi klepje.
Ik heb m eens gezien in Santa Pod in Engeland.
Kwart mijl 400 meter in 4,3 seconden met een eindsnelheid van 435, nog wat per uur.
Van 0-160 in 1,8 sec.(met redelijk wat wheelspin) en een G kracht van +4,5 bij accelereren.
Beetje overdone en er wordt ook niet meer mee gereden hij gaat mee als nekkenrekker.
 
als je gewoon ff het laatst deel van die link weglaat kan je er nog veel meer bekijken. en supervette achterbruggen...