Brute setups uit Purmerend?

Hier in weert is echt erg ja :( Een Beta Ark met Mhr50 en Shot en 17,5mm verder ken ik er geen.
Soms hoor je er wel eentje langs komen mja :)
 
Hier ook niet veel te doen, Bert! rijdt nooit en afentoe zie je wel is een minibike voorbij vliegen met c16 en hebo alu :rolleyes:
 
Bij mij in de buurt heeft bijna iedereen al een 70cc onder z'n scoot hangen maar dat zijn bijna allemaal gietijzeren cilindertjes(malossi sport en polini giet, geen corsa). De enige die goed vlammen dat ben ik en nog een andere gast met een hebo70 NG,21mm en C16.....

In schiedam schijnt de snelste rond te rijden met en area51 die 135 zou gaan. (met een shot :S)
 
Kom allen naar alphen mijne vlampt nog niet omdat ik net bezig ben. Maar kijk eens op scooterbase zijn er redelijk veel die vlammen in alphen aan den rijn.
 
Originally posted by Lieuwe


Damwoude/Friesland gaat binnenkort vlammen .. hoop ik :p

Vroem.JPG

Whoeiz, rij ff keertje langs Harlingen met dat beestje :)
Motorblok looks nice :W

:rolleyes: helaas rijden er niet superveel brute setups in Friesland, en als je dan een mooie setup tegenkomt dan istie weer kut afgesteld... (en je komt hier ook veel lui tegen die compleet de verkeerde setup bij elkaar gezocht hebben: bijv. std. cilinder + C16 :| en 70cc Evo tuned + NRX :'(
 
Hier ist ook nie veel bijzonders, tenminste, nooit wat bijzonders gezien, en zo groot ist hier nie. Van een gozer weet ik dat ie met vuurvos malossi sport 70 rijdt, maar m'n aerox was zelfs nog ietwat sneller ook, dus zegt ook weinig. Binnenkort ff verder met die phantom, als ie mooi loopt bennik wel Ermelo's snelste, als het allemaal goed komt. Moet alleen nog uitlaat :(

grtz
 
Originally posted by LXSpeedfighterz


Whoeiz, rij ff keertje langs Harlingen met dat beestje :)
Motorblok looks nice :W

:rolleyes: helaas rijden er niet superveel brute setups in Friesland, en als je dan een mooie setup tegenkomt dan istie weer kut afgesteld... (en je komt hier ook veel lui tegen die compleet de verkeerde setup bij elkaar gezocht hebben: bijv. std. cilinder + C16 :| en 70cc Evo tuned + NRX :'(

In een bijgelegen dorp wil iemand een evo50 op zn scoot monteren waar nu een yasuni Z onderhangt.

Het is toch een 50 uitlaat? 8P dwazen..
 
Originally posted by Gehaktbal Racer
Een vriend van een vriend van me (jaja :p ) heeft ook een zeer brute aerox met een 70 evo en samba pijp :D
Dat ding hoor je cker wel van ver aankomen....
Ook in purmerend duz..

lataaa

Dat ding is wel snel, maar toch is die babyblauwe Firefox sneller...

En er was een die het Snelste van iedereen trok, dat was een Streetmagic, met ombouw naar waterkoeling, is van een virend van me geweest, maar dat ding leeft helaas niet meer :(
 
Originally posted by Ami®


Dat ding is wel snel, maar toch is die babyblauwe Firefox sneller...

En er was een die het Snelste van iedereen trok, dat was een Streetmagic, met ombouw naar waterkoeling, is van een virend van me geweest, maar dat ding leeft helaas niet meer :(

Je bedoelt Jordy dat ding staat nu te roesten bij dila.
 
om 22:00 zag ik nog bij het meerland een phamtum spectrum met een evo pijp en had ook wel een soundje.
 
Originally posted by JohnB
wordt tijd dat ik ff in Pumerend kom rondrijden

Zou het niet doen vandaag was er weer eens controle.

Ik hoorde dat er 5 offies rondreden. Maar ik had niks gezien.


En ik ben bang dat de rest van de week het zelfde liedje word
 
Back
Top