Brommercross Brabant 7/14 november

Status
Not open for further replies.
Razma said:
geld? tja.. voor noppenbanden dan, verder heb je weinig nodig hoor :)
desnoods een tecnigasje eronder en gaan :D

jah tis een vrij kale neos weet nie wat er allemaal bij zit jah of nee:| weekend ff kijkee cilinder en uitlaat moeten zowiezoo maaja we zien wel

Ik cross wel met mijn scooter, maar dat is meer in de bossen in de buurt, ooit nog mij achterasje kapot gesprongen, maar dit is een leuk alternatief voor het onbetaalbare motorcrossen.

ErwinB said:
Nu me spierpijn weer over is heb ik al weer zin in de volgende wedstrijd.

Alleen ff iets anders op mijn overal verzinnen :P dit ziet er ook niet uit natuurlijk...

Wa nie.. ik heb ook nog een hele mooie:)

Hyosung Rush is in the race zondag... -:-

ErwinB said:
Nu me spierpijn weer over is heb ik al weer zin in de volgende wedstrijd.

Alleen ff iets anders op mijn overal verzinnen :P dit ziet er ook niet uit natuurlijk...

ik heb er ook zin in
hopen dat het beter gaat als de vorige x
je mag van mij wel een crosspak lenen als je wil

Damnz zit er echt over na te denken maar ja hebben we dat ding klaar is het seizoen of de wedstrijden voorbij? of tot wanneer gaan ze nog crossen/?

we hebben iig nog leuk frampje met mina twins tuned blokje voor evo maar geen evo iig. HPI zit er nog op. verders 26 rond en 24 vlak liggen, mk blauwe pot, hebo vario en komen die rally velgen met banden nog van pas. klinkt nog niet zo slecht :D. koppeling en cilinder scoren en vlammen .........

damn, met deze plannen zat ik al een tijdje (had er ook al 1tje opgebouwd :P, maar werd te mooi om te crossen :X)

iemand zin om crossteampje te vormen :P?

QuickSilveR85 said:
Damnz zit er echt over na te denken maar ja hebben we dat ding klaar is het seizoen of de wedstrijden voorbij? of tot wanneer gaan ze nog crossen/?

we hebben iig nog leuk frampje met mina twins tuned blokje voor evo maar geen evo iig. HPI zit er nog op. verders 26 rond en 24 vlak liggen, mk blauwe pot, hebo vario en komen die rally velgen met banden nog van pas. klinkt nog niet zo slecht :D. koppeling en cilinder scoren en vlammen .........
Meen me te herrineren dat op die Rally bandjes nou ook weer niet zoveel profiel op zat.. maar iig meer dan normale banden. Zou wel tof zijn als jullie ook wat gingen maken. Ben wel van plan zondag te komen kijken..

*edit*
Evo, 26 rond, hpi? Zou dat niet heel erg snel gaan spinnen in die modder? +ralf+

QuickSilveR85 said:
De reclame staat er luid en duidelijk op. :D van helm tot frame en zelfs de demper moest eraan geloven.

DSC00512.jpg
Ik vroeg me al af of het een st.net scooter was of dat de jongens van Twins hem gekocht/gestolen hadden :X

knapuh heeft hem van inne ontvreemd, om hem te camoufleren hebben we er wat stickers van de locale tuner op geplakt, De beer heeft de cilinder gesponsord dus heeft die ook recht op een stickertje.

Voor de mensen die mee willen doen:

Het heeft niet veel zin om met een blok te komen met veel vermogen. Zoals eerder gezegd heeft Melven naar schatting ± 18-19 pk en hij heeft tot nu toe niet het snelst gereden. Pak dus een normale 70 cilinder ( DR voor weinig ) en een simpele uitlaat die niet direkt de grond raakt. Geloof me dat dit genoeg is om goed vooruit te komen qua vermogen. ( ik denk dat de gem. TSX die deelneemt niet boven de 5 pk uitkomt. )

Crossbanden zijn voorradig in de maat 120-90.10 of 130-90-10.

Dus kort gezegd een prima crosser maak je in een paar uur tijd, daar staat direkt een paar uur FUN tegenover.

Ik zie het wel zondag a.s.

Jaja O-)
Als ze hem nog een keer uitleent zal ik er eerst wel een paar DaMol stickers op plakken :W
Wat kosten die banden? En zijn dat ook van die Kenda's net als op de Ice?
Verder begreep ik dat er 2x 8 minuten werd gereden. Is dat komende races weer zo of word er dan wel langer gereden? Omdat jij het over een paar uur fun hebt.

Stickers zijn voor sponsors !

Banden kosten overal ± 23,- per stuk en het zijn nu andere als die op de ice zaten, we hebben ze vervangen door deze die een stuk ruwer zijn.

Als je met ons meegaat heb je buiten de wedstrijd zelf ook fun :p dat telt ook. Dat kon je toch wel uit de foto's opmaken ???

@t chyston we gaan niet met evo rijden ALS we al gaan rijden, damien heeft alleen nog een evo blok liggen (een oude) dus we missen alleen een cilinder, vering en paar kleine dingetjes, mischjien doen we wat, maar heeft het nog nut voor die paar racjes die er nog komen, en krijgen we het af? we moeten ff zien hoe en wat, ook welk frame we pakken , damienm heeft nog namelijk een rally frame dus ff kijken mischien

dit echt zo cool , vroeger toen ik jaar of 7 was begonne hiermee,

achter op me pa`s maisveld, met een vespatje :D
toen kwame de puchies, zundapp en mt,

echt , hierop ga ik mijn peugot sc50 bouwe, lekker licht , :D (zie peugot forum )

dit is echt cool ,wist niet dat het een sport was :D

toppie

Twin said:
Dit is een uitstekende kans voor een come-out voor Damol !!!

Wat houdt u tegen ??
Als ik tijd heb zal ik ff wat pics uploaden van 2 jaar terug. Wij waren de tijd al ver vooruit zegmaar :W
Verder zal ik het er met Dani over hebben. Die heeft nog een Quartz volgens mij. Ik beperk me op het moment tot een kaal frame, dus kan weinig. Dani zal die vast lezen, dus maybe doen we wel wat +ralf+

Maar zijn echte noppen banden niet te krijgen? Misschien leverbaar voor een Quad ofzo? Merkte dat mijn bakbrommer in een parkje echt VEEL meer grip had met een motorcrossband dan met een band met erg grof profiel...

ik kom uit elst (prov ut )

en in rhenen , naast mij , word altijd op hemelsvaartdag , motorcross gehouden op zandafgraving : kwintelooyen , mischien in dat gat ,s een x kijke ,of we daar wat kunne organiseren ??

ik wil best meedoen, maar heb geen beschikking over een eigen auto, dus moet ik gebracht worde, . me broer wil best mee ofzo ,maar wel btje in de buurt , prov utrecht, , worden in deze buurt ook wel s van deze crossen gehoude ?

Status
Not open for further replies.
Back