Razma said:geld? tja.. voor noppenbanden dan, verder heb je weinig nodig hoor
desnoods een tecnigasje eronder en gaan
ErwinB said:Nu me spierpijn weer over is heb ik al weer zin in de volgende wedstrijd.
Alleen ff iets anders op mijn overal verzinnen dit ziet er ook niet uit natuurlijk...
ErwinB said:Nu me spierpijn weer over is heb ik al weer zin in de volgende wedstrijd.
Alleen ff iets anders op mijn overal verzinnen dit ziet er ook niet uit natuurlijk...
Meen me te herrineren dat op die Rally bandjes nou ook weer niet zoveel profiel op zat.. maar iig meer dan normale banden. Zou wel tof zijn als jullie ook wat gingen maken. Ben wel van plan zondag te komen kijken..QuickSilveR85 said:Damnz zit er echt over na te denken maar ja hebben we dat ding klaar is het seizoen of de wedstrijden voorbij? of tot wanneer gaan ze nog crossen/?
we hebben iig nog leuk frampje met mina twins tuned blokje voor evo maar geen evo iig. HPI zit er nog op. verders 26 rond en 24 vlak liggen, mk blauwe pot, hebo vario en komen die rally velgen met banden nog van pas. klinkt nog niet zo slecht . koppeling en cilinder scoren en vlammen .........
Ik vroeg me al af of het een st.net scooter was of dat de jongens van Twins hem gekocht/gestolen hadden :XQuickSilveR85 said:De reclame staat er luid en duidelijk op. van helm tot frame en zelfs de demper moest eraan geloven.
Als ik tijd heb zal ik ff wat pics uploaden van 2 jaar terug. Wij waren de tijd al ver vooruit zegmaar :WTwin said:Dit is een uitstekende kans voor een come-out voor Damol !!!
Wat houdt u tegen ??
Razma said:de meest 'cross-banden' die je hebt zijn KingsTyre (zoals ErwinB) en Kenda (zoals de ICE had)