Brommercross Brabant 7/14 november

Status
Not open for further replies.
Vette foto's Inne!

Ik zal ook eens beetje aan kappen gaan werken zodat ik de nummer FATSOENLIJK op kan plakken :rolleyes:

Erwin " volgas " Bos en
Melvin " ik ben zeer zuinig op mijn vette ice " Wevers zijn samen goed bezig. Ik ben net nog even bij Melvin geweest en we doen samen nog wat aanpassingen aan de ice's om wat meer weerstand te kunnen bieden tegen de puchjes en de schakels in de volgende zondagen.

De houding op de scooter is het grote probleem wat we wat willen verbeteren.

Ik hoop volgende wedstrijden wat meer scooters te zien !

Al heb je dus nog een scooter staan met een beetje schade, monteer crosbanden zorg voor een goed luchtfilter en knallen met die hap.

Ook heb ik het idee opgegooit om te gaan sprinten op zand met scooters. Ik ben benieuwd of hier gegadigden voor zijn. Het is weer wat anders dan normaal op de weg en zeker nog minder problemen met politie e.d.. Ook technisch is het anders omdat je een combinatie van vertanding, grip en vermogen moet hebben en het vermogen goed moet doseren om snel te zijn.

Jongens, reageren is nog steeds niet strafbaar dus brand maar los.

anthony heeft leuke ideetjes, maar dan is het meer de grip op het zand zien te vinden dan het vermogen lijkt me zo, (niet dat je met een orgi scooter wint maja) nu won er iemand met een iets minder sneller scooter dus zeker leuk ;)

De reclame staat er luid en duidelijk op. :D van helm tot frame en zelfs de demper moest eraan geloven.

DSC00512.jpg

Ziet er cker goed uit en wens Maike, Erwin en Melvin veel suc6 toe op volgende wedstrijden. Lijkt me echt phat om mee te doen met zo iets. Jammer dat mijn inkomsten richting sprinter zijn gegaan.

Hahaa.. mooi!

Zijn er crossbanden voor een hyosung rush? :P

Die ga ik morgen even eentje ophalen, geruild voor 3 kratjes bier en hij mag kapot:)

Ik ga er zondag ws gewoon zo mee rijden, kijken hoe het gaat en dan de week erop kijken of er iets veranderd moet worden... maar ik heb er wel ontzettend veel zin in!

*edit*
Ralf, de 21e is er ook nog.. :)

*edit 2*
Sprinten op zand... hoe kom je erop:P!

Twin said:
(1): De houding op de scooter is het grote probleem wat we wat willen verbeteren.

(2): Al heb je dus nog een scooter staan met een beetje schade, monteer crosbanden zorg voor een goed luchtfilter en knallen met die hap.

(3): Ook heb ik het idee opgegooit om te gaan sprinten op zand met scooters. Ik ben benieuwd of hier gegadigden voor zijn. Het is weer wat anders dan normaal op de weg en zeker nog minder problemen met politie e.d.. Ook technisch is het anders omdat je een combinatie van vertanding, grip en vermogen moet hebben en het vermogen goed moet doseren om snel te zijn.

(4): Jongens, reageren is nog steeds niet strafbaar dus brand maar los.

(1): Zwaartepunt misschien iets te ver aan de achterkant, en niets tussen de benen? Als je er een een smalle buddyzit en een paar stepjes onder het zwaartepunt op zet?

(2) Zo is het! GAAN!

(3) en dan ook de voorvork eruit! Word ook wel gedaan bij een paar motorclub's. Vooral de Harley mannen. Erg gaaf!

(4): Bij deze...

Twin said:
Ook heb ik het idee opgegooit om te gaan sprinten op zand met scooters. Ik ben benieuwd of hier gegadigden voor zijn. Het is weer wat anders dan normaal op de weg en zeker nog minder problemen met politie e.d.. Ook technisch is het anders omdat je een combinatie van vertanding, grip en vermogen moet hebben en het vermogen goed moet doseren om snel te zijn.

Startsysteem staat altijd klaar !

@ Iedereen die er zondag was: bedankt voor de supertoffe dan !

Last edited:
hmmzz heb zoiets op Discovery channel gezien maar dan ook een heuvel op :D. Maar dit waren met bruut opgefuckte motoren. Zag er wel vet uit. Zelf een band kopen die hoog is en veel rubber heeft. En dan gewoon in de vorm van een waterrad de band uitsnijden. Wel kicken om te zien en er komen ook veel andere bij te kijken want jumpen betekent geen kracht op de grond.. kleine jumps er tussen.

Last edited:
hahah niet vet dan :D. hele kleine maar lange jumps. Dan kunnen al die stangen v sprinters worden omgebouwd tot vering en vlammen maar.

hmmm toch moeten ik en damien toch eens kijken of we niet iets in mekaar kennen flanzen wat we nog allemaal hebben liggen :D
ik bedoel carbs hebben we nog - ook een mina blok - nu nog een mina cilinder - membraam ook nog ergens meen ik......hmmm ff met damien kletsen op msn :)

Ik weet niet of ik het hier mag melden, maar ik wil mensen die voor de cross gaan helpen dmv extra korting op onderdelen als wijze van promotie voor deze tak van sport.

ciao.

PS.Mensen die bevoegd zijn mogen dit onmiddelijk verwijderen als dit ongepast is.

Nu me spierpijn weer over is heb ik al weer zin in de volgende wedstrijd.

Alleen ff iets anders op mijn overal verzinnen :P dit ziet er ook niet uit natuurlijk...

Status
Not open for further replies.
Back