brommer stottert

soufiane123

Well-Known Member
ik heb sinds een paar dagen een openlucht filter op me brommer gezet maar nu trekt hij niet zo snel op pas als je rond de 50 kmh zit dan gaatie als een speer had gebracht vandaag naar de monteur die zegt het komt door die filter je moet gewoon een standaard nemen zegtie trekt veel beter maar zelf denk ik dat het de sproeier is wie kan me helpen

met vriendelijke groeten

S.madhat
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je monteur heeft gelijk. Zet je standaard filter er weer op. 'Powerfilter' wat je nu hebt is troep, wordt snel vies en je moet je scooter er opnieuw door afstellen, het zuipt meer, maakt herrie, ziet er cheap uit, trekt politie..enz
 
Betreft al Lodewijk ze punten heeft je monteur inderdaad gelijk.

Desondanks, moet hij met een power filter ook goed kunnen lopen.
Maar je gaat er niets harder van ofzo, pas als je een vermogens rijke setup hebt met 15 + PK, en dan nog is het nihil.

Beste is gewoon lekker je standaard filter houden.
 
Als je het graag wilt moet je dus je scooter opnieuw af gaan stellen.
En je gaat er niets op vooruit, misschien een heeeeel klein beetje.

Als je 1 keer door de regen moet sta je in elk geval stil. ;)
 
Als je het graag wilt moet je dus je scooter opnieuw af gaan stellen.
En je gaat er niets op vooruit, misschien een heeeeel klein beetje.

Als je 1 keer door de regen moet sta je in elk geval stil. ;)


hahahaha nee ik doe gewoon standaard is beter man zoals je zei als je door de regen gaat dan wordt het duwen hahaha thanx man
 
Wat heeft dat volgens jou betere element voor nut dan..
Is puur om de troep eruit te filteren, je gaat niet ineens sneller door een andere element.

Ontgrenzen is ook af te raden.

Kan je beter een leuk uitlaatje monteren, oid, als je sneller wilt.

Gaat je alleen maar meer benzine kosten, gaat meer herrie maken, en je gaat er niets harder door.
 
Wat heeft dat volgens jou betere element voor nut dan..
Is puur om de troep eruit te filteren, je gaat niet ineens sneller door een andere element.

Ontgrenzen is ook af te raden.

Kan je beter een leuk uitlaatje monteren, oid, als je sneller wilt.

Gaat je alleen maar meer benzine kosten, gaat meer herrie maken, en je gaat er niets harder door.

een nog betere filtering is altijd handig.. hoeft niet altijd prestatieverbeterend te zijn..
 
Als je naar het Malossi element kijkt ja. Van Stage 6 en Power One en TwinAir hebben ze hele mooie DUBBEL laagse elementjes. Die komt er bij mij een in als mijn malossi element aan vervanging toe is. Power One elementjes zijn af-fabriek ook al een beetje ingeolied met filterolie.
 
Klopt!

Zal uiteindelijk alsnog niks opleveren, behalve betere filtering.
Malossi elementen zijn wel dikker, maar alsnog enkel laags.

Zip elementje:

[ir]http://www.q-parts.nl/catalog/images/Luchtfiltelelement%20DNA%20Stage%206.jpg[/ir]
 
vandaag reed ik weer maar nu heeft hij helemaal geen kracht alllen alsie koud is en zodra die warm is dan trekt niet zo lekker door maar daarna wel maar als ik zo op de 80 zit dan gaatie stotteren maar dan heel erg die man zei je krijgt valse lucht in je carburateur er zit zo een soort olie plug in je carb die is los en daardoor zou die valse lucht komen

wie o wie weet er raad mee8P
 
Dat verschild per scooter, en ik weet ook niet precies wat er kapot is.
Als je schroefdraad kapot is ben je ver van huis..

Als het een kwestie is van een rubberen ringetje vervangen, ben je zo klaar.

Dus probeer even uit te leggen wat precies kapot is, en anders kan misschien die monteur het wel voor je maken.
 
Back
Top