brommer stottert

soufiane123

Well-Known Member
ik heb sinds een paar dagen een openlucht filter op me brommer gezet maar nu trekt hij niet zo snel op pas als je rond de 50 kmh zit dan gaatie als een speer had gebracht vandaag naar de monteur die zegt het komt door die filter je moet gewoon een standaard nemen zegtie trekt veel beter maar zelf denk ik dat het de sproeier is wie kan me helpen

met vriendelijke groeten

S.madhat
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Denk dat hij de olienippel bedoeld op de carburateur waar je de olieslang overheen schuift. Als het dat inderdaad is proberen eruit te wrikken met een tangetje, vetvrij maken en in de carb ook, beetje loctite aan de nippel en met een kunststof hamer zachtjes erin tikken.
 
brommer is gefixt moest sproeier 95 hebben maar ik heb tog een betere blok hier thuis van mhr ik wil die overzetten maar die is watergekoeld waar moet ik die radiator plaatsen het yamaha neos en hoe moet ik de blok overzetten wie heeft er een how to

mvg
 
Er is geen how to voor.
Zoiets moet je kennis en verstand voor hebben.

Radiateur gaat in ieder geval meestal achter de voorkap.
Beugeltje ofzo ervoor maken, en ophangen.

Blok is meestal een kwestie van:

Gaskabel los halen.
Oliekabel los halen.
Remkabel los halen.
Olie slang los maken.
Benzine slang los maken.
Alle elektra draden los, bobine/cdi eraf. (gewoon bougiedop eraf)
En dan je subframe los draaien, en hem eronderuit trekken.

Bij een water gekoeld blok moet je ook nog alle koelslangetjes en pijpjes los maken.

Handig is om je scooter op een kratje te zetten als je hiermee aan de gang gaat.
 
Back
Top