Brommer lijkt rond 25 km/h zonder benzine te zitten en er komen knallen uit uitlaat

tijmpjuhh

New Member
Hoi, Ik ben sinds kort begonnen om men beta rr 50 track te beginnen opvoeren. Ik heb een nieuwe carberateur van 17.5 gestoken en al veel sproeiers geprobeert (80 - 118) maar nog zit ik met het zelfde probleem. Als ik vol gas wil gaan stopt die en maakt die een bwaaappppp geluid. Stationair gasgeven gebeurt er precies hetzelfde. ik dacht dat bij de 110 sproeier het vrij goed stationair liep maar in eens begon het te knallen uit men uitlaat toen heb ik de 102 sproeier gestoken toen knalde het nog 1 keer en nu start het niet meer.
 
Advertisement - register to remove this

Hi, I recently started to start performing my beta rr 50 track. I put in a new 17.5 carburetor and tried many jets (80 - 118) but I still have the same problem. If I want to go full throttle it stops and makes a bwaaapppp sound. At idle, the same thing happens. I thought that with the 110 nozzle it idled pretty well, but suddenly it started to pop out of my exhaust, then I put the 102 nozzle, then it popped 1 more time and now it won't start anymore.
Check your valve adjustment
 
Back
Top