Nu dit topic toch al omhoog gehaald is, en ik dit hier lees, gaan ze je dan niet opzoeken bij je huis? Ik heb binnen Arnhem ook wel eens een politieauto achter me gehad, maar daar had ik toen al een redelijke afstand en konden ze men nummerbord niet lezen, en over de heuvels ben je natuurlijk zo weg. Maar stel al zitten ze recht achter je, en ze hebben je nummerbord, komen ze je dan niet thuis opzoeken? Of krijg je enkel een boete thuis gestuurd voor het negeren van een stopteken? Of mogen ze die boeten ook niet sturen omdat je niet bent aangehouden (aangezien ze met uitzondering van snelheidsboeten geen boetes mogen sturen zonder je aan te houden. Zover ik weet dan).
Heb ook mensen gezien met een scharniertje op het nummerbord, maar dan val je wel echt enorm op, en elke agent zal je proberen aan te houden. Aan de andere kant hoef je dan natuurlijk ook niet bang te zijn dat je een boete of thuisbezoek krijgt, maar als ze je dan weten aan te houden omdat het bvb een motor is dan ben je ook zwaar de pineut, of krijg je dan enkel een boete omdat je kenteken niet leesbaar is van €95 (puur voor het kenteken alleen, dus het negeren van stopteken en opvoeren enz allemaal terzijde gelaten).