This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[BR-Tuning] Project Beta

Status
Not open for further replies.
alles is te koop. beta gaat standaard en verkoop in. kappen worden afgespoten en nieuwe voorkap zoeken en spuiten. alles weer ori. mhr50, twinair, hebo vario en stuur zijn nog te koop.
dit is zéker niet mn scoot einde, maar momenteel wegens problemen wel .... snif :'( I'll be back
 
Post aub eens even wat je voor je onderdelen wil hebben.. ik heb in alles wel interesse, of pm me eventjes. Klote dat je hem verkoopt, vond het wel leuk dat er nog meer mensen bezig waren met een Beta project Denk dat de reden ons niet zo veel aangaat..
 
reden: ouders, zeur en school. kan het zelf financieel wel opbrengen, maar was een goeie nieuwe beta van 2000 euri die ik uit elkaar haal en verbouw. ouders willen dat ik dan een 100 euri wrak koop en zit dus te denken aan een typhoontje of nrg, lekker pia gaan jullie zijn nog niet van me af special ark, ik pm je.
 
Hehe, Same as me...ik had een rox en ook helemaal verbouwd.Die heb ik toen verkocht en nu heb ik een nrg wrak gekochterg leuk en je hebt minder gezeik
 
even mn beta in laatste glorie met c20, twinair, mhr50 en tnt stuurtje...




nu een broemert erbij gekocht, als vervoer





zo, nu kan mn project de kast wel in. Jullie zien me wel weer verschijnen als ik aan mn pia project ga beginnen.

:*
/close
 
Status
Not open for further replies.