[BR-Tuning] Project Beta

Status
Not open for further replies.
:D Sorry Roy

Eindelijk een digicam gekregen/kocht... Kleine updeet van cilinder en uitlaat dus:

evo3.JPG

IM000014.JPG

IM000015.JPG

IM000016.JPG

Last edited:
vanmiddag een begin gemaakt aan spruitstuk eraf halen en carb verwisselen. Beta dus helemaal uit elkaar. zometeen even w7 naald ophalen en dan kan ik morgen eens kijken wat MHR50 doet op 21mm.

IM000144.JPG

IM000145.JPG

het werd al donker :D

vandaag zitten prutsen met carb. heb em in elkaar. maar met kicken komt er al een heleboel benzine, uit de buurt van vlotterbakje :? morgen maar weer kijken dan, het is al weer donker :|

Waarscheinlijk zit de vlotter niet goed in je carb en dan blijft ie hangen. Voor de rest leuk project:) en wanneer ga je je voorkap spuiten.

ow tnx. goed dat je het vraagt. richard (drag-on) is zijn slaapkamer aan het bewerken met grafiti. alles afgeplakt en stofvrij dus. morgen gaan we de polyester afmaken en dus ook spuiten :) ik post het resultaat wel met pics. vlotter morgen maar ff naar kijken. hoeft niet perse een slangetje aan bakje te hangen he?

*edit* had hier pics van stuurtje maar zijn deleted en kan ze niet meer vinden :X */edit*

Last edited:
Nope, hoef nie, gewoon ff vlotterbakje ervan af halen en kijken of je vlotter netjes beweegt en niet hapert met op en neer gaan:D

:) je raakt de spijker op zn kop. is aan de krappe kant, of ie precies past of net niet weet ik niet, omdat mn kappen niet hier zijn. heb even vergeleken met mn stnd. stuur en verschilt niet zo gek veel in lengte. maar anders ga ik frezen, of stuur verhogen dan maar.

Status
Not open for further replies.
Back