Zeker niet 25nm doen dan trek je de kop krom/kapot. Sproeier moet je zelf uitvinden door hem aftestellen, dat is gewoon bijna niet te zeggen. We kunnne wel zoals paulus hierboven zegt een indicatie proberen te geven maar dan moet je even zeggen wat voor cilinder, carb, uitlaat etc je hebt
ik zou eerder ook je asje veranderen het standaard asje blijft ook niet eeuwig leven en ik zou niet zo bang zij voor een vastloper zoalng je scooter olie krijgt kan je hem heus wel afstellen
om te beginnen even een paar tips. je zecht al dat je bepaalde dingen wil veranderen.
- Neem zo en zo een andere krukas. deze zal het niet lang houden omdat de s6 aardig wat toeren moet draaien wil je er een beetje vermogen uit kunnen halen.
- Een NRX is verre van optimale uitlaat voor deze setup. een 50cc is erg gevoelig kwa uitlaat. ik zou voor een for race of een evo 50 uitlaat gaan. hiermee zul je veel beter rijden.
- Ik weet niet wat voor vario je hebt. maar als deze orgineel is zou ik er zo snel mogenlijk een ''race vario'' inleggen. met een orginele is het heel erg moeilijk om een beetje een fantsoenlijk toerenverloop te krijgen.
- Een andere koppeling is niet egt noodzakelijk op deze setup maar wel erg handig.
- je overbrenging kun je gewoon standaard laten
Tot slot een indicatie van de afselling. Ik weet niets van attecha carburateurs maar als je een dellorto had zou ik rond sproeier 90 gaan zitten
rollen zou ik beginnen af te stellen zo rond de 4-4.5 gram, en drukveer mallossi geel of rood.
Bedankt! Je zegt dat ik een andere vario moet nemen, maar daarna zeg je dat ik mijn overbrenging mag std laten.. Maar mijn vario neemt deel uit van de overbenging.. Tog?
Dus, zo snel mogelijk ander krukas, vario en uitlaat.. Thnx :*