Booster Spirit Vs. Piaggio LC ZIP SP

Hoe vinden jullie de orginaliteit van dit project t.o.v. mina blok onder booster

  • Zeer orgineel

    Votes: 5 13.5%
  • Orgineel

    Votes: 10 27.0%
  • redelijk orgineel

    Votes: 12 32.4%
  • niet orgineel

    Votes: 10 27.0%

  • Total voters
    37
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.
Booster is bijna rijdens klaar.
Alleen heb ik nu een probleemke, het is net of de kickstarterrondsel of het kickstartertandwiel op de krukas schuift. dus kan ik hem nog niet starten. Morgen zoeken waar de oorzaak ligt.
Als iemand mss een idee heeft wat de oorzaak is mag je het altijd zeggen.
Ik dacht zoiets als dat de varioafstandsbus mss te kort of te lang is waardoor men vario te diep valt of de ver naar voor staat.
Hopen dat het opgelost is voor LINT.
 
Ik ben dus vandaag naar meeting LINT geweest.
Booster is dus nog optijd af geraakt, was wel spannend want gistere nacht doorgewerkt en merkte dat hij geen koeling kreeg, ff checken en het bleek dus dat het tandwiel van waterpompas gewoon over de waterpomp as schoof en dus de as niet mee neemde, deze morgend vroeg opgestaan en tandwieltje vast gelast, alles was dus in orde alleen ben ik dus wel onafgesteld naar lint moeten gaan. Toch ging hij echt lekker vooruit, veel gewonnen, enkel verloren tegen zip van Twins. Er zijn filmpjes gemaakt dus die post ik wel later. Lint was dus zeer geslaagd.

GRTZ Piaboost
 
Booster krijgt helemaal een ander uiterlijk.
Ik vertel er niks meer over, ge zult wel zien ;)

Zodra ik er aan begin komen er foto's en dergelijke.
 
Je post een foto ervan, dus mag er op gereageerd worden dus....
Het ziet er nu TOTAAL NIET uit. Het lijkt op een vaag gezichtje oid. EN wat id de T uit gaatjes?

Btw, waarom is dit nog een poll?
 
Last edited:
Anders moet je hem eens afbreken terwijl hij duidelijk zegt dat het nog totaal niet af is. wacht eerst het eindresultaat af..

Volgens mij wordt die kap wel wat, en hopelijk krijgt hij een mooi kleurtje. kheb het in ieder geval nog niet eerder gezien met zo'n aerox rooster.
 
Ik reageer.
Ik vind het nu niet mooi en naar mijn mening/smaak word het ook niets.
Want het blijft een rooster, met 2 oogjes en een T van gaten. Alleen nog netjes inplamuren ed? Of ga je er nog meer aan veranderen..

Mag toch?
 
Kap is zoals ik al gezegd heb nog niet af, maar ik kan het me indenken dat er mensen zijn die het eenmaal niet mooi vinden, dat noemen ze mensensmaak :D
De gaatjes die er in geboord zijn zijn voor luchtkoeling voor mijn radiator.

De poll heb ik gewoon op het begin toegevoegd toen ik deze projectpagina opende.
Heeft er nu niets meer mee te maken, maar als er mensen zijn die problemen hebben dat er een poll bovenaan staat dan wil ik gerust nog eens een nieuw pagina aanmaken.
 
zou ik doen ja, lekker een verse pagina. Alles weer mooi op een rij
Het is idd een smaak-kwestie. Maar dan kan je het nog wel perfect lelijk maken :p ;)
 
Booster staat klaar om naar Best te gaan.
Ik heb alle kappen er afgehaald en ga dus als frame naar ginder.
Spijtig genoeg wel nog steeds onafgesteld.
Ik zou er eigenlijk eens werk van moeten maken :p
Ik heb ff photoshoot gehouden en hier dus de pics:








 
Ik zal niet op Best aanwezig zijn want heb vandaag dikke pech gehad.
Ik was even bij ons in het straat aan het rijden en 2 lichte vastlopers gehad na elkaar en lagers wss kapot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top