Booster Spirit Vs. Piaggio LC ZIP SP

Hoe vinden jullie de orginaliteit van dit project t.o.v. mina blok onder booster

  • Zeer orgineel

    Votes: 5 13.5%
  • Orgineel

    Votes: 10 27.0%
  • redelijk orgineel

    Votes: 12 32.4%
  • niet orgineel

    Votes: 10 27.0%

  • Total voters
    37
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.
Het blok komt eronder vanaf wanneer ik men achterste velg heb.
Ligt namelijk bij de flikke i.v.m. dat kerel van wie ik het gekocht heb er problemen mee heeft. Maar ik moet hem normaal gezien snel hebben.

Hebo koppeling gaat het makkelijk aankunne hoor!
 
Klein updateje;

Heb luchthappers van aerox die ik ga inwerken in men voorkap.
Heb proefwerken dus moet blokken en zal in de week dus ff niet door kunnen doen aan project.
Maar vrijdag ga ik wss al beginnen met luchthappers in te werken.
We zien wel.

Hier dan een foto van de luchthapper.

 
Ik ga deze week beginnen aan de ophanging van mijn blok.
Er gaat niets gelast worden, ik ga enkel met beugel werken en bevestingingspunten van mijn orgineel subframe gebruiken. Foto's komen wanneer ik de ophanging af heb.
 
Kleine update:

Vandaag heb ik volgende stukken besteld:

-MHR Overrange set
-MHR recht spruitstuk 22-28mm
-NGK rode bougiekabel + dop
-HEBO powerfilter Rood

Woensdag of donderdag ga ik de stukken afhalen bij van der kruijs.
Dan trek ik er zo snel mogelijk foto's van.

Krukas wordt morgen besteld bij Klok-Racing
 
Update:

Ophanging van blok is zo goed als af, enkel nog wat verstevigingen aanbrengen.


Overrange, Hebo powerfilter, recht spruitstuk en NGK bougiekabel + dop heb ik ook al gaan halen bij Van der Kruijs.

Krukas heb ik maandag.

Foto's van ophanging: (Let niet op de achterste velg, komt nog NRG velg op maar ik heb deze er even opgeschoven voor te kijken hoe blok kwam te hangen.)







MHR Overrange:


Hebo Powerfilter:


MHR recht spruitstuk:


NGK bougiekabel+ dop:
 
wanneer komt rijd hij? of komt er een rijdend blok onder?

ben benieuwd of die bouten/plaat het gaat houden en niet kromtrekt ofzo.
 
Spasta said:
wanneer komt rijd hij? of komt er een rijdend blok onder?

ben benieuwd of die bouten/plaat het gaat houden en niet kromtrekt ofzo.


als het ergens fout kan (zal) gaan dan is dat idd aan die ophaning :X 8P

daar zou ik tg maar eens goed over nadenken hoor tenzij je 45km/h ofoz gaat rijden :)
 
Nasty'ke said:
als het ergens fout kan (zal) gaan dan is dat idd aan die ophaning :X 8P

daar zou ik tg maar eens goed over nadenken hoor tenzij je 45km/h ofoz gaat rijden :)

een std ophanging zit toch ook met bouten vast dus de bouten zullen niet zo slecht houden denk ik. maar er zit geen profiel in de plaat dus dat lijkt me erger.
 
Nee, alles zal goed stand houden. Die plaat is 1cm dik aluminium en daar komt zeker niets aan. Bouten zullen er ook niet mee afzien en ik ga nog enkele verstevigingen maken. De blok-plaat bevestiging wordt nog iets veranderd. Alles zal dik inorde komen.
En daarbij voor diegene die gaan zeggen dat aluminium niet stevig genoeg is, Een Yamaha R1 heeft 180pk en is compleet uit aluminium en daar komt ook niks aan.:D
 
Kleine Update:

Ophanging is dus nu helemaal af en is wat verstevigd.
Is zeker stevig genoeg ookal lijkt het mss niet zo.
Voorkap heb ik ook nog wat verder aan het bewerken geweest maar moet nog veel an gebeuren. Hier dan de foto's:







Voorkap:


Volgend weekend ga ik normal gezien bij van der kruijs Krukas, binnenrotor en carburator halen. Ik plaats dan wel nieuwe foto's.
 
ik zou toch écht nog een 2e/3e keer kijken naar je ophanging.... :rolleyes:
en die booskijkers, knipoog effect? ;)
 
MENSEN!!!!! als ge goed kunt lezen dan ziede da erbij staat dat men voorkap nog belangen aan NIET af is en dat er nog super veel aan moet gebeuren en dat ze nog afgewerkt moet worden. Dus eerst goed lezen en daarna pas domme commentaar geven!!!!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top