This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

boetes

100% lui

Banned
hallo

ik heb 2 boetes gehad afgelopen week, mijn vraag is of die ene boete wel gegeven mocht worden. Ik reed buiten de bebouwde kom op 1 wiel met voeten op het stuur volgens die recreatie deus (recreatie toezicht), terwijl dat niet zo was ik reed alleen met knieen op het zadel op 1 wiel. Ik reed over een fietspad maar buiten de bebouwde kom mag je toch over het fietspad rijden ? Op het papiertje wat ik kreeg staat rotterdam rijnmond maar ik ben gepakt in dordrecht en dat valt niet onder rotterdam rijnmond.
Mag iemand van de toezicht een boete geven in een andere regio?

mvg
 



wrom ga je dan op het achterwiel op het fietspad....

dom dom dom

elke wout mag jou simpelweg bekeuren... en je reed op het fietspad... maar weet dat je buiten de bebouwde kom op n scooter op de gewone weg moet rijden, tenzij duidelijk staat aangegeven (bord) dat er ook bromfietsen op moeten rijden......
 
Je moet gewoon even wachten todat je de boete thuis hebt als er dan nog fouten staan kun je volgensmij bezwaar aan tekenen
 
bezwaar maken schiet je overigens niet veel mee op.. je zal em eerst moeten betalen en dan pas bezwaar maken.... maar waarom bezwaar maken... het blijft de mening van de ambtenaar en wat hij gezien heeft is een feit en niet wat jij zegt....
 
drankrijder said:
bezwaar maken schiet je overigens niet veel mee op.. je zal em eerst moeten betalen en dan pas bezwaar maken.... maar waarom bezwaar maken... het blijft de mening van de ambtenaar en wat hij gezien heeft is een feit en niet wat jij zegt....

Zowieso moet je eerst betalen...
Je bent toch fout of niet? Misschien wat te simpel gedacht, maar lijkt me wel.
Verder mag een agent je overal in Nederland bekeuren.