boete voor begrenzer?

-chris-

Well-Known Member
krijg je een boete als de politie je begrenzer vindt,of krijg je dan alleen een boete omdat ie teveel vermogen heeft? als je er een krijgt hoeveel is ie dan? en weet iemand ook hoeveel boete je krijgt met 1.7KW?

Advertisement - register to remove this

Black&White 1 said:
nee dan steken ze je scoot in brand waar je bij staat smurf wat denk je zelf:P:P:PP:P:P:P:PP
wtf lul je? hou anders gewoon je mond dicht...want ik denk niet dat er iemand op dit hele forum op zulke domme en nutteloze antwoorden zit te w8en...ik stel die vraag meer omdat ik graag wil weten hoe hoog hij dan zou zijn!maja niet iedereen is zo snugger om dat te begrijpen...

Normaal gesproken zeggen ze dan; "Haal die begrenzer eraf of wij doen het na het TO (Technisch Onderzoek), wat zo'n 3 weken duurt". Vaak krijg je dan alleen een boete voor je KW's en laten ze die van die begrenzer wel zitten.

*edit* Dat is dus wat ik gehoort heb.. en wat ik in de praktijk gezien heb,..

Chyston said:
Normaal gesproken zeggen ze dan; "Haal die begrenzer eraf of wij doen het na het TO (Technisch Onderzoek), wat zo'n 3 weken duurt". Vaak krijg je dan alleen een boete voor je KW's en laten ze die van die begrenzer wel zitten.

*edit* Dat is dus wat ik gehoort heb.. en wat ik in de praktijk gezien heb,..

maar ze kunnen dat ook tegen je gebruiken als ze niet eens zeker weten of je wel een bregrenzer heb of niet.

Kurei said:
maar ze kunnen dat ook tegen je gebruiken als ze niet eens zeker weten of je wel een bregrenzer heb of niet.
Mja bij mij zeiden ze dat ook.. maar ik hield stug vol dat mijn ontsteking verhoert was.. na een half uurtje was hij het wel zat en liet hij me gaan.. 0,3 :| beetje slecht afgesteld mn begrenzer :P

Back