Boete + nog een vraagje

deKo

Well-Known Member
Heya, gisteren ben ik aangehouden door een moteragent en i kreed dus te hard 80 waar je volgens hem normaal 45 maar rijden :\ nu gaat er nog coorectie af maar kheb maar 1 KW en normale pijp dus. Maar heeft iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten :s die agent zei over de 100 euro en op de rollerbank had ik maar 30 euro boete 1 KW :s raar?

Waarmee kan ik het beste een oude snelle uitlaat goed mee schoonmaken enzo zit veel roest op hoe kan ik dat het beste verwijderen? En hij maakt veel geluid bij de demper, klopt het dan dat je gewoon dat wol erin moet vervangen?
 
Advertisement - register to remove this

1. Moet je ff dat topic over boetes bekijken.
2. Met een schuursponsje en Cillit Bang werkt altijd erg goed, (Eigen ervaring) maar van die ijzeren sponsjes waar al zeep inzit werkt ook goed tegen roest. Probeer gewoon wat schoonmaak middel, en anders gewoon lichtjes schuren.
3. Ja, Demperwol vervangen :)
 
deKo said:
Heya, gisteren ben ik aangehouden door een moteragent en i kreed dus te hard 80 waar je volgens hem normaal 45 maar rijden :\ nu gaat er nog coorectie af maar kheb maar 1 KW en normale pijp dus. Maar heeft iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten :s die agent zei over de 100 euro en op de rollerbank had ik maar 30 euro boete 1 KW :s raar?

Waarmee kan ik het beste een oude snelle uitlaat goed mee schoonmaken enzo zit veel roest op hoe kan ik dat het beste verwijderen? En hij maakt veel geluid bij de demper, klopt het dan dat je gewoon dat wol erin moet vervangen?


Volgens mij moet die agent dan ook terug naar school

Je mag buiten bebouwde kom niet harder dan 40 :)

maar zou idd hoge bekeuring worden omdat je dan 40 km/h te hard heb gereden
 
SPEEDBOBO said:
45 mag een scooter gaan, maar geen enkele agent trek zun bek los als hij 55 60 loopt :S

40 maximaal buiten de bebouwde kom. de max constructie snelheid 45.

daadwerkelijk geklokt worden met een te hoge snelheid is duurder dan de rollerbank boetes.
en dat je 1 kw hebt zegt niet zoveel over je snelheid.
 
SPEEDBOBO said:
45 mag een scooter gaan, maar geen enkele agent trek zun bek los als hij 55 60 loopt :S


Tot dat hij meer dan 0.6/0.7 op rollerbank heb en gelijk een bon aan je kont heb hangen :)

Ze zeggen er wel degelijk iets van als die harder loopt

Hier in almere iedergeval :)
 
hmm iemand die ook weet hoeveel correctie eraf gaat? het verschil met 125 euro of 205 is best veel =) en ik reed op mijn teller onder de 80 zelfs.

Nog iets, iemand die een oplossing weet als je sooter gaat stotteren als je eurobegrenzer activeerd?
 
aeroxxx rulezzz said:
ik haalde een politieauto in met 90 waar ik 30 mocht en hij kwam niet eens achter me aan :p:p
staat alleen wel elke week rollerbank hier:(:(

So jij bent echt super tof!:rolleyes:

Je moet gewoon wachten tot je de boete binnen krijgt dan weet je het precies. WIj weten niet wat die politie agent heeft waargenomen... Volgens mij gaat er altijd 4km/u correctie af.
 
Back
Top