This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Boete negeren stop teken/wegrijden

hallo hoe duur is de boete als je weg rijd en je word daarna gepakt ik kan het nergens online vinden
Wat is dit voor vraag ? Als je gewoon netjes rijdt, gebeurd er niks... Als je negeert van stopteken en weg rijdt, zorg dan dat je ook weg kan komen en niet later alsnog gepakt wordt...

Boete is verschillend natuurlijk... Officier van Justitie bepaald... Waarschijnlijk overtreed je ook tal verkeersregels waardoor de boete nog hoger wordt...
 
Wat ik vond is dat de koste 230 euro (en dan nog 9 euro administratie kosten) voor het negeren van een stopteken. Dit is uit 2023, dus er komt nog een prijsverhogingen bij

 
Er zijn vele factoren van invloed, maar je doemscenario is het volgende:

1. RBW in beslag
2. Scooter in beslag
3. Strafblad
4. Boete stapeling: Verzet, gevaarlijk gedrag, snelheid, voertuig niet conform wegenwet en etc.

Gewoon niet doen.
 
Hey ik ben 2x gepakt met achtervolging een keer tijdens het bezorgen (zonder dat ik het doorhad) die was 380. Laatst ben ik met mijn zx6r gepakt (vergeten kenteken om te vouwen rip) ik ben toen geklokt met een overschrijding van 104km/u dat plus negeren stopteken geen knipperlicht. Was een misdrijf en moest voorkomen 6 maanden rijbewijs kwijt en 2350 boete. Het ligt dus compleet aan de omstandigheden heb je alleen weggereden is het 380 + 9 administratie kosten succes!


Edit: ik heb ook een emg gekregen die me 1392 gaat kosten! Play stupid games win stupid prizes
 
dan heb je héél lang voor Jan met de korte achternaam bezorgd...
 
Jemig, bijna 4 ruggen...

Een beetje inhouden loont dus wel.