Blokken schakelbrommers

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
#61
de senda en gpr blokken hebben idd een andere bak , anders zou het schakel-pedaal bij een gpr niet achteruit kunnen staan , of de 1 moet al omhoog gaan ;) dus als je een gpr wilt hebben met omgekeerde schakeling pak je gewoon een senda bak :p wel handig voor racen :)
 
#62
Das dan ook gelijk de enige reden waarom je niet echt een sendablok en een gpr blok kan omruilen. En je moet kloten met kabelboom. Anders senda met electrische start bv
 
#73
zenithracer said:
Hoe kun je erachter komen welk blok erop zit? Kun je dit nergens aflezen ofzo?
Je kan wel zien bij nummer die ingeslagen staat in motorblok. BIj derbi bv aan de linkerkant vlak bij de bijvul plug. Staat dan ebe/ebs 050.
En am6 heeft een raar sterretje ofzo. Mja post een foto en je weet het ook:)
 
#75
derbi gpr met senda blok kan je niet aan kicken;) kickstart komt tegen het frame aan en je zit met je kappen, voor de rest is het niet moeilijk om een senda blok er in te zetten kwa electra omdat er over het algemeen toch ducati ontstekingen opzitten en dan is het gewoon plug&play

nog een verschil in een gpr blok zit wel een balancas en bij senda inderdaad niet..

je kan zien wat voor blok het is,want boven het bloknummer staat heel groot DERBI H

voor de rest kan je makkelijk zien of er onder een brommer een am6 blok hangt door te kijken aan welke kant het koppelingsheveltje zit,namelijk bij am6 aan de linker kant van het blok en bij derbi zit het rechts op het blok
 
Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this
Top