Eysink / Killerbee schakelbrommers

online

New Member
Heb de laatste tijd zitten kijken naar Killerbee modellen, F31, F51 etc. Zelfde blok, ander frame. Maar heeft iemand ervaring met de onderhoud van deze schakelbrommers? Zijn ze makkelijk verkrijgbaar? Heb nergens makkelijk onderdelen kunnen vinden. Ook niet onder de oude 'Eysink' naam.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb zelf een eysink f31, en een maat van mij de killerbee f66. mijne staat nu defect in de schuur en die van me maat word nu na 150km op de teller opgehaald door de zaak omdat die ermee stopte. Zelf zou ik het niet aanraden om er een te halen want het is allemaal goedkope chinese troep. Je kan beter doorsparen voor een brommer van een bekend merk.
 
ik heb al meer dan 3000 kilometers met mijn killerbee F31, ik had wel 1x accu problemen om 800 km, maar door garantie gratis vervangen. ik ben er echt super blij!
ik raad wel heel erg aan om hem bij een lokale vesteging te kopen. makkelijker als er iets nodig is.
ik heb mijne bij Premium scooters gehaald, en ik ben echt super tevreden. zij zijn de enigste ook in nederland die een custom uitlaat erop kunnen zetten met echt een motor geluid. ze zijn goed met computers en ecu en injectie afstellen ook. mijn brommer gaat met de juiste afstellen 80 op de teller standaard! en er zit pas een 70cc onder. snelheid nog niet getest.
Post automatically merged:

ik heb al meer dan 3000 kilometers met mijn killerbee F31, ik had wel 1x accu problemen om 800 km, maar door garantie gratis vervangen. ik ben er echt super blij!
ik raad wel heel erg aan om hem bij een lokale vesteging te kopen. makkelijker als er iets nodig is.
ik heb mijne bij Premium scooters gehaald, en ik ben echt super tevreden. zij zijn de enigste ook in nederland die een custom uitlaat erop kunnen zetten met echt een motor geluid. ze zijn goed met computers en ecu en injectie afstellen ook. mijn brommer gaat met de juiste afstellen 80 op de teller standaard! en er zit pas een 70cc onder. snelheid nog niet getest.
 
ik heb al meer dan 3000 kilometers met mijn killerbee F31, ik had wel 1x accu problemen om 800 km, maar door garantie gratis vervangen. ik ben er echt super blij!
ik raad wel heel erg aan om hem bij een lokale vesteging te kopen. makkelijker als er iets nodig is.
ik heb mijne bij Premium scooters gehaald, en ik ben echt super tevreden. zij zijn de enigste ook in nederland die een custom uitlaat erop kunnen zetten met echt een motor geluid. ze zijn goed met computers en ecu en injectie afstellen ook. mijn brommer gaat met de juiste afstellen 80 op de teller standaard! en er zit pas een 70cc onder. snelheid nog niet getest.
Post automatically merged:

ik heb al meer dan 3000 kilometers met mijn killerbee F31, ik had wel 1x accu problemen om 800 km, maar door garantie gratis vervangen. ik ben er echt super blij!
ik raad wel heel erg aan om hem bij een lokale vesteging te kopen. makkelijker als er iets nodig is.
ik heb mijne bij Premium scooters gehaald, en ik ben echt super tevreden. zij zijn de enigste ook in nederland die een custom uitlaat erop kunnen zetten met echt een motor geluid. ze zijn goed met computers en ecu en injectie afstellen ook. mijn brommer gaat met de juiste afstellen 80 op de teller standaard! en er zit pas een 70cc onder. snelheid nog niet getest.
ik heb ook een killerbee f31 besteld bij premium scooters met custom uitlaat hoelang duurde het voordat die klaar was
 
ik heb ook een killerbee f31 besteld bij premium scooters met custom uitlaat hoelang duurde het voordat die klaar was
uhhh nouja wanneer had je hem besteld?
bij mij duurde het een paar uurtjes en toen zat hij er al onder. maar met de drukte nu, en ze zijn echt vaak dicht deze week. kan het misschien iets langer duren. je kunt beter naar de winkel toe gaan met je brommer en zeggen dat je nieuwe uitlaat wilt, en dan een afspraak maken wanneer je hem brengt enzo. toen ik dat deed kreeg ik meteen de keuze uit kleurtjes.
welke brommer heb je dan? en kom je ook toevallig uit apeldoorn :D
 
uhhh nouja wanneer had je hem besteld?
bij mij duurde het een paar uurtjes en toen zat hij er al onder. maar met de drukte nu, en ze zijn echt vaak dicht deze week. kan het misschien iets langer duren. je kunt beter naar de winkel toe gaan met je brommer en zeggen dat je nieuwe uitlaat wilt, en dan een afspraak maken wanneer je hem brengt enzo. toen ik dat deed kreeg ik meteen de keuze uit kleurtjes.
welke brommer heb je dan? en kom je ook toevallig uit apeldoorn :D
ik heb de killerbee f31 besteld online met de custom uitlaat ik kom zelf uit noord limburg. ik dacht dat je hem misschien zelf ook online had besteld en je wist hoelang de levertijd was.

ging die trouwens standaard 80 met de custom uitlaat of kon die ook 50?
 
Back
Top