Bling Rox

Status
Not open for further replies.

black-magic

Well-Known Member
Hallo,

Even Voorstellen!
Mijn naam is Robin, ben geboren in Rotterdam en opgegroeit in Hellevoetsluis na op me 14e wat gekut te hebben met puchies en tomosjes( je kent het wel ) heb ik nog wat echt serieuse projectjes gehad zoals de aerox hieronder en een ff snel tussendoortje de Runner,

Het Project

Na vele Projecten gehad te hebben heb ik toch maar besloten dit project met jullie te delen. Na een afgerond aerox project gehad te hebben en deze helaas hebben moeten verkopen, na een lange tijd toch maar weer besloten een nieuwe aerox aan te schaffen, nog geen 50 kilometer oud en er moes alweer een ander uitlaatje onder en wat optische spul.

Eff twee fototjes van het oude project

Hier nog even een foto van de runner, helaas heb ik nog even geen foto met bandjes erom,

Het echte werk!!

Nieuwe aerox vers van de dealer

Natuurlijk kan een mooi uitlaatje (Laser xpro Chroom) niet achter blijven zoals ik al had gezegd. Na ongeveer 50 kilometer hellemaal standaart gereden te hebben kwam me uitlaatje binnen. Direct dezelfde middag heb ik me vario ring eruit gehaald en me uitlaatje omgewisseld. Na wat afstel werk mochten de leuke prestatie's van de uitlaat er zijn. Niet alleen me uitlaatje heb ik verranderd ook heb ik er een mooie witte BCD onderkuip ondergezet en een nette BCD underseat.

Hier de scooter met wat kliene aanpassingen

Toen kwamen we opeens op euroscooters.nl terecht en daar zagen we de nieuwe kappenset van str8 nou ik met mijn verslaving gelijk besteld met nog wat optische spul.

Hier de foto met het kappensetje!

na vele kilometers gereden te hebben was ik het zat. Ik moes wat hebben wat niemand had! na veel denken en rondzoeken op het internet kwamen we bij een leuk adresje voor het verchromen van onderdelen!
de volgende onderdelen gingen naar de verchromen( helaas geen foto voordat het verchroomd werd)

Velgen
Carters
Carterkap
voorvorkpoten
waterpompdeksel

na ongeveer 3 maanden gewachte te hebben ( SCHANDALIG!!! )
kon ik het eindelijk ophalen

CHECK IT

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Noem je dit een projectpagina, lees ff de regels door (bovenaan/sticky) En kijk naar andere projectpagina's... Zoek de verschillen ;)

Aub meer uitleg/foto's/plannen etc (staan in de regels)

Aub vanavond even fiksen.

gr.

Zullen we even wachten totdat de topicstarter zelf stappen onderneemt! tot dan aub geen 'tot zover is het niet echt projectwaardig'-gezeur :)

Gr

Noem je dit een projectpagina, lees ff de regels door (bovenaan/sticky) En kijk naar andere projectpagina's... Zoek de verschillen ;)

Aub meer uitleg/foto's/plannen etc (staan in de regels)

Aub vanavond even fiksen.

gr.

hee, vriend. ik weet niet ben net begonnen met deze pagina dus moet nog ff kutten hgoe of wat, wacht nog maar even tot je wat meer foto's ziet dan praten we wel anderss!!!!!!!!!!!!!

Status
Not open for further replies.
Back