Bling Benelli Zoetermeer

Status
Not open for further replies.
Echt gruwelijk zo:W, hij kijkt nu lekker boos, het enige wat nu ontbreekt is een knallend blok, maar dat kan altijd nog komen he;)

Hoe zwaar is zon 491 nou eingelijk? ook een goeie sprinter volgens mij :)

Zit het grilletje btw niet wat te hoog? of is dit puur optisch, want een rad krijg je niet op die hoogte, bij mij hang de grill ter hoogte van de lampen zegmaar...

SSR Izimo said:
Zit het grilletje btw niet wat te hoog? of is dit puur optisch, want een rad krijg je niet op die hoogte, bij mij hang de grill ter hoogte van de lampen zegmaar...

Tis gewoon puur voor de looks, radje blijft op dezelfde plek.
Als ik nog een keer een extra rad wil monteren heb ik nog een std voorkap liggen :P

13-10-2006

Vandaag toch maar een M-stuurtje gehaald bij Interscoot. En ik moet zeggen, ik vind dit veel beter staan.
Foto=LV78FNEO

Foto=FHHGBUZL

Zoals te zien is op de foto's heb ik geen stuurschakelaars meer. Ik vond deze egt totaal niet passen bij dit stuur. De enige knop die terugkomt op het stuur is de toeter, hier heb ik al wat voor bedacht. De toeter is trouwens een 6tonige koso sirene.
Niet legaal maar wel leuk :P

Verder zag ik daar nog wat anders leuks liggen, nml de nieuwe speed 2006, met jawel een 85mm slag. Ik denk dat ik dus maar was centjes apart ga leggen :P

Verder heb ik mn runner tankje eraf gehaald en besloten toch maar mn eigen olietankje te gaan gebruiken
Foto=NAYJMGCO

Verder heb ik deze week de rest van de ophangpunten gemaakt, dit is een bekend probleem bij Benelli maar gelukkig is het nu opgelost :)
Hier nog een leuke foto van de achterkap
Foto=BPAJCT4A

Ik heb ook nog een C16 gekocht van Timz0r (tim), deze komt morgen hopelijk binnen. Ik ga hem opknappen en zie dan wel wat ik ermee doe.
Foto=ORPIFRFO

Reacties zijn welkom, jullie horen nog van me!!

Last edited:
ZO , die c16 is afgeleefd zeg :D .

M-stuurtje staat zo leuk , maar ik vraag me af hoe het uitziet met de voorkap erop .

Achterkap is aardig gelukt :).

krijg je geld toe voor die pijp,
damn je moet goed je best doen hem zo te verneuken

verder leuk projectje :)

ciao DannyB.

Zo erg hoef je je best niet te doen om een gestraalde pijp te laten roesten hoor :P,,een lakje had idd geen kwaad gekunnen.
Vet een benelli erbij en ziet er goed uit.

Sven

09-11-2006

Tijdje niks van me laten horen. Dit komt voornamelijk omdat het steeds gaat regenen :P
Om te beginnen heb ik nieuwe accukapjes gekocht, dit omdat de oude zeer moeilijk te bewerken zijn. Primer die steeds loslaat enz. 1 groot drama. Deze zijn gewoon van ABS dus dat scheelt :)
Foto=LBVMT6NX

Gelijk maar begonnen om hem strak te maken met poly.
Foto=84ELQSOP

(eigenlijk een lompe foto want de poly zit aan de andere kant 8P)

Foto=SGQSL8FI

Zoals je kan zien sluiten ze nog niet mooi aan op de rest maar dit komt nog wel. De vorige eigenaar heeft wat schade opgelost met een berg poly. Ff voorzichtig de dremel erin dus.
Niet dat het te zien is maar ik heb mn onderkap strakgetrokken, oogt gewoon een stuk netter nu :)

Hier mn nieuwe spatbordje, gelijk bewerkt voor mn TP carterdeksel en de schokdemper die normaal te dik is :P
Foto=6VYJFDKC

Hier op de scoot
Foto=WCP4MHMY

Foto=KMNZKSFC

Foto=IJESOMIB

Zoals je hier kunt zien heb ik mijn stuurschakelaars er weer opgezet, ik wil voorlopig nog even licht houden. Ook ben ik erg blij met mn nieuwe tellertje :D
Die overigens nog een andere plaats krijgt.
Foto=6GZPDNTG

Foto=M4SEKNXK

Heeft iemand hier trouwens een handleiding van?!?!

Hier nog 2 leuke fototjes
Foto=Z4NUOAFF

Foto=7FUV7XY4

De plannen voor nu zijn:
De monsterdisk van Sjaak overnemen
Foto=JOCVYZ4X

Mn accukapje strak maken
Alle kappen afwerken en richting spuiter trappen.
Verder zal ik marktplaats nog afspeuren voor een kiesler velgje.

Oja, C16 is alweer verkocht. Zowel voor op straat als sprints vond ik hem ongeschikt.

Tot de volgende keer vriendjes en vriendinnetjes :D

heb je die accukapjes toevallig op marktplaats gevonden? had een tijd geleden ze ook gezien (en wou ze dus ook kopen) maar die waren toen verkocht :P

Status
Not open for further replies.
Back