'09 Benelli 491

ey,

voor je schroeven draaier moet je even met Hecky praten.
Al het gereedschap wat niet van mij was heb ik aan hem gegeven.

btw, je benelli zag er strak uit!

Mooie Benelli.

Ben zelf ook bezitter van de 491. Maar helaas, hij ziet er niet uit :(
Maar over een maandje heb ik me centjes en dan zal de benelli een soort van make over krijgen 8P

Weet iemand waar ik nieuwe kappen of complete kappenset kan kopen voor Benelli..?
De kappen dus ik nu heb zijn af. Alles zit los.

Je had beter even kunnen pm'en, want je kickt dit topic nu voor niks ;)

Voor Benelli is niks meer nieuw te krijgen, moet je geluk mee hebben, vooral de voorkap is een zwak punt bij de 491.

Huidige kappenset mist ook de nodige ophangpunten ;)

K'heb hier nog een 491gt AC mina staan waar alle onderdelen weg van mogen :p
Alleen onderbuik en voetplaat zijn kapot, voor de rest alles nog intact, moet wel dringend herspoten!

Je laat maar horen ;)

K'heb hier nog een 491gt AC mina staan waar alle onderdelen weg van mogen :p
Alleen onderbuik en voetplaat zijn kapot, voor de rest alles nog intact, moet wel dringend herspoten!

Je laat maar horen ;)

PVD MAN!!! :X, stuur die gozer een pm ipv hier te posten!!

Om het topic maar weer eens te kicken ;) (deze keer niet nutteloos :P)

Mijn verslagje over Hengelo, voor mij was het niet zo'n succes eigenlijk qua tijden op de een of andere manier liep het beestje niet zo erg hard tov de rest vd sprinters (nee niks met gewicht te maken, want op Zandvoort kwam ik wel goed mee)

3de run een tijd onder de 8 kunnen neerzetten en erna verpestte de regenbui mn outfit die ik door z'n doorweektheid niet meer kon aandoen.

Vond wel de info erg slecht, iedereen vertelde gewoon wat anders, want had dus echt mn tijd kunnen verbeteren als ik had geweten dat er zoveel gereden kon worden opeens, maargoed al met al een productieve dag :P

Ook heb ik finally de resterende kapjes ontvangen van onze grote vriend Jos :P

Foto's die ik gevonden heb, als mensen er nog hebben mag er gerust gepost worden:

[IR]http://www.stichtingsbo.nl/SBOfotos/SBO/SBO09%20Sprint%20Hengelo/slides/SBO%20Bestelcode%20SBO%20090020.jpg[/IR]

[IR]http://i210.photobucket.com/albums/bb206/FuzionNL/Hengelo/P1010096.jpg[/IR]

Hier nog een foto van de keuring ;

1zbb7kk.jpg

Back