Blik op de weg

Advertisement - register to remove this

Tjah wat moet je er op zeggen.

Ben benieuwd hoe dit verhaal afloopt, t zou zonde zijn als Blik Op De Weg verdwijnt, t is echt een goed programma.
 
Vind dat sbs ook niet de ernst van de situatie in laat zien,Die presentator maakt er altijd maar een lolletje van met dat commentaar van hem erbij wanneer er 50 km te hard gereden is ..Bij blik op de weg laten ze echt zien dat je dat gewoon niet moet doen ...daar zijn ze gewoon serieus bezig met iets ..
 
Blik op de weg geeft ook veel meer informatie, bijvoorbeeld met motor specials, die mensen een andere kant laten zien van het motorrijden (en dus niet met het wijzende vingertje zoals wegmisbruikers). Of bijvoorbeeld de specials over vrachtwagenchauffeurs, krijg je veel meer begrip voor elkaar...
 
wegmisbruikers is triest die presentator kan ik egt uitschelden als ik naar het programma kijk..

blik op de weg trug op de buis en die wegmisbruikers opdoeke
 
zeer kwalijke zaak wat mij betreft, dat spee liever met "wegmisbruikers" samenwerkt moet hij zelf weten, maar bodw tegenwerken gaat me te ver. en idd wat Maitre R ook al heeft gezegd, dankzij die specials en genuanceerde beeld krijg je meer begrip voor anderen.
 
toevallig heb ik vanmiddag de uitzending gekeken. Dat wegmisbruikers met andre en koos een muppetshow is was wel duidelijk. Overigens is de rest van de beelden wel normaal (alleen verpest door het kut commentaar)

BODW is gelukkig erg genuanceerd en durft ook wel kritisch te zijn. (laatste aflevering over afstandhouden).
 
Blik op de Weg is nou nét een van die programma's die nog uit de tijd stamt dat er nog échte televisie gemaakt werd. Niet met het idee om zoveel mogelijk geld te genereren en de mensen te vermaken met goedkope massatelevisie, maar een programma dat wordt gemaakt uit passie voor het onderwerp en zonder idealistische denkwijze.

Dit soort programma's zijn er al veel te veel van de buis verdwenen afgelopen jaren. Zou erg jammer zijn als er weer zo'n programma verdwijnt....
 
Ja doek weg misbruikers maar op.
Dezen doen er namelijk meer reclame blokken tussen, dan de zogenaamde informatie.
Blik op de weg is tenmiste reclame loos
 
Back
Top