Black~Nightmare

waarom dan? iedreen aapt elkaar na wat dat betreft, alleen de 1 probeetr de ander weer te overtreffen...

jordy was gewoon de 1e, en die blijft dan ook het speciaalst als jet aan mij vraagt, kijk bij mij en de mina zipjes die volgden, zeg ik ook niets van...
( om een vb te noemen )

dus als de ts graag een duo remsysteem vind ik et wel vet, vooral als hij het nog mooier voor mekaar krijgt dan jordy:)...

succes iig!!!
 
vers ouwe !

ik kan me niet herinneren dat iemand anders dat al eens eerder heb gedaan, tog jordy? :emo:

al met al heel mooi roxje :)
 
Project is al goed aan het vorderen, erg netjes allemaal.
Complimenten voor die achterkap! Echt zeer strak gedaan :~

Alleen snap k niet waarom je die 2Fast per se wilt ophogen :X
Brengt veel extra werk/kosten/vertraging met zich mee en waarvoor??

Mss enige toelichting :) ? Of is het gewoon omdat Tedeschi dit
vroeger eens heeft gedaan :p?

Spreek je @msn wel is aan...

Succes iig :*
 
verse rox man ziet er strak uit en wat ac88 zegt dat mws je gaat aanvallen met negatieve reacties is gewoon onzin :D net als plantje zegt mina zip is ook meer te zien nu :P iedereen doet wat ie wilt

het was namelijk ook niet jordy ze idee:p he petje :p

dus doe gewoon je ding man ik weet wel het gaat echt leip staan op je rox

als ik dat zo zie verlang ik weer naar me roxje :W ipv de slider

zal je vast wel eens zien op een meeting

succes8)
 
Hij geeft gewoon graag veel geld uit nu die werkt :)

Ja zo 2 nissin rempompen en remme als een malloot 8P

Is je blok nu al klaar bij marco met die vertanding of moet je nog wat gedult hebben ?
 
Jordy was helemaal niet de 1e met 2 remschijven voor. Ik heb een foto die al een hele tijd geleden op scooterbase stond van een sr velg met 2 galfer schijven. Maar goed.

Remsysteem is gruwelijk! Stijl van de kappen is imo iets minder, hoewel het wel mooi gemaakt is.
 
Ik was idd niet de eerste dus het gaat nergens over, waarom word mijn naam genoemd / onze crew :X.

Ik heb het alleen anders dan andere mensen, ik heb alles symmetrisch en gelijk. dat was nooit eerder gedaan, ze hadden het altijd andersom remklauw hing in een andere richting en lelijke adapters... lekker boeiend?

Ik vind de rox igg zeer tof :W, ben benieuwd naar het eind resultaat :).
 
wat boeit mij dit nu of mij iemand voor was met het duo remschijf ik vondt dit tof en mooi + dat het miss wel handig is met mijn setup:)

ps: waar vindt ik de 2 nissin rempotten???

mvg:)
 
Back
Top