Black~Nightmare

Nu maar hopen dat we nog voor tuningsalon nog een braking klauw vinden, want mijne wil ik wel nog terug hoor;).
Verder super vet ding he, maar dat heb ik je nog wel al gezegd;)
 
ziet er erg goed uit. achterkap ziet er erg goed uit.

dubbele voorrem maakt het plaatje helemaal af;) ben benieuwt met wat voor ideeen je nog meer komt

grt jordi
 
zeer netjes ben benieuwt naar het eind rezultaat

ps hoe heb jij die SR voorvelg gemonteerd?

groetjes

Het best om een sr voorvelg te monteren is gewoon de fourche kopen met remklauw want die van je aerox gaan niet passen? dan afstandsbusjes draaien en monteren. Dan staat je velg ook wel wat naar voor.

Anders kan je je aeroxfourche houden maar dan moet je je gaten in de fourchebenen groter boren want de as van sr velgen zijn 12 dik en die van aerox 10. En natuurlijk weer afstandsbusjes draaien

Ik heb het op de eerste manier gedaan , kwam me handiger uit want het idee van in me fourche te boren beviel me niet zo .

Hoe hij het het heeft gedaan weet ik niet , maar hier kan je wel wat mee hoop ik .
 
Het best om een sr voorvelg te monteren is gewoon de fourche kopen met remklauw want die van je aerox gaan niet passen? dan afstandsbusjes draaien en monteren. Dan staat je velg ook wel wat naar voor.

Anders kan je je aeroxfourche houden maar dan moet je je gaten in de fourchebenen groter boren want de as van sr velgen zijn 12 dik en die van aerox 10. En natuurlijk weer afstandsbusjes draaien

Ik heb het op de eerste manier gedaan , kwam me handiger uit want het idee van in me fourche te boren beviel me niet zo .

Hoe hij het het heeft gedaan weet ik niet , maar hier kan je wel wat mee hoop ik .


ja hier ben ik zeker wat mee
bedankt
 
Gaaf project, een van de weinige waarbij ik op een update zit te wachten. Tenminste niet zn std aerox project die je al zoveel ziet, goed bezig :)
 
Back
Top