Bizarre fabricage fout@evo 50

Speedyrules said:
hoe weet je dat zo zeker ?

ik bedoel ik neem aan dat iedereen zit dat dit geen transportschade is , en ik neem ook aan dat iedereen ziet dat dit weldegelijk zo gegoten / gefreest is , moest het een fout zijn van de machines (of hun bedieners) zou polini er vast wat aan hebben gedaan , die cilinders worden toch nagekeken voor ze verpakt worden ? Dat het een enig exemplaar is lijkt me ook niet mogenlijk , dus als er een serie van gebouwd of als deze serie nu gemaakt wordt moet polini er gewoon vna op de hoogte zijn, waarom zouden ze dan met opzet hun cilinders wijzigen (vertragen ?) als ze met dde evo een succesnummer inhanden hebben ?

Ik heb het er gisteren even met Joor over gehad en we kwamen tot de volgende verklaring. Cilinders worden gegoten in mallen, zo'n mal bestaat uit verschillende delen. In dit geval is waarschijnlijk een van deze delen verschoven. Nadat de cilinder opgeboord, gesealed en gehoond wordt zie je daar later niets meer van.

Hoe ik zeker weet dat dit niet de bedoeling is?

1 Het slaat helemaal nergens op om de spoelpoorten aan een kant zo veel hoger te leggen.
2 Er zit ook nog een bult in de schacht die er in geval van opzet nooit in zou zitten.
 
Boyd said:
1 Het slaat helemaal nergens op om de spoelpoorten aan een kant zo veel hoger te leggen.
2 Er zit ook nog een bult in de schacht die er in geval van opzet nooit in zou zitten.

in dat geval i rest my case :!
 
blackX said:
Dit is vage shit. hoe kan er nou zo'n fout gemaakt worden, dan moet er toch bijna wel een hele serie fout zijn gegaan :?

De mallen worden gewoon met de hand in elkaar gezet uit een aantal delen. Zo kan er gewoon één verkeerde tussenzitten. Ik heb ook eens een scheef gesealde Malossi gehad...
 
ja hoor ! Jasper wel ! heb je die alle drie gewoon weer vergoed gekregen dan? lijkt mij dat er bij malossi dan ook wel een belletje moet rinkelen.. dan was het en hele serie fouten. maar waar gewerkt wordt worden ook fouten gemaakt..

is idd een vreemd grapje en dat zullen ze bij meneer Polini echt niet express zo maken nee!
 
Dit is zeker niet de bedoeling, die hele kant klopt niet. Vorm vd transfers klopt ook geen ruk van.
Morgen zijn mn ouders terug van vakantie, dan zal ik wat nieuwe pics schieten.
 
melf #50 said:
ja hoor ! Jasper wel ! heb je die alle drie gewoon weer vergoed gekregen dan?
Had er één besteld, meteen in de winkel gecontroleerd en weer terug gedaan. Zo ging het 3 keer achter elkaar. Bij de ene zat de wand er nog schever in dan bij de ander.
 
Wheely King said:
Raar, ze worden toch allemaal in dezelfde mal gemaakt|-)

Paar replys terug staat dit:

Boyd said:
Ik heb het er gisteren even met Joor over gehad en we kwamen tot de volgende verklaring. Cilinders worden gegoten in mallen, zo'n mal bestaat uit verschillende delen. In dit geval is waarschijnlijk een van deze delen verschoven. Nadat de cilinder opgeboord, gesealed en gehoond wordt zie je daar later niets meer van.

Hoe ik zeker weet dat dit niet de bedoeling is?

1 Het slaat helemaal nergens op om de spoelpoorten aan een kant zo veel hoger te leggen.
2 Er zit ook nog een bult in de schacht die er in geval van opzet nooit in zou zitten.

:rolleyes:
 
Wat ik hier nog even aan wil toevoegen is dat de cilinder netjes door Scootparts is omgewisseld (weliswaar voor een 70 cc versie, met bijbetaling, maar die is ook duurder).
Goed geregeld :)
 
zullen maar zeggen dat er kleine gietfoutjes zijn en grote :)
had alleen van polini wel verwacht dat de cilinders gecheckt werden voor het verzenden over de wereld.

idd netjes opgelost door scootparts :)
 
waarom netje's opgelost door scootparts ?

het is toch hun plicht of niet ?


maar goed ik heb ooit eens een polini 70 gekocht en die miste gewoon de spijl bij ze uitlaat poort
en jah ik kocht hem op een maandag :!

maar jah waar gewerkt word vallen steken
 
Back
Top