Speedyrules said:hoe weet je dat zo zeker ?
ik bedoel ik neem aan dat iedereen zit dat dit geen transportschade is , en ik neem ook aan dat iedereen ziet dat dit weldegelijk zo gegoten / gefreest is , moest het een fout zijn van de machines (of hun bedieners) zou polini er vast wat aan hebben gedaan , die cilinders worden toch nagekeken voor ze verpakt worden ? Dat het een enig exemplaar is lijkt me ook niet mogenlijk , dus als er een serie van gebouwd of als deze serie nu gemaakt wordt moet polini er gewoon vna op de hoogte zijn, waarom zouden ze dan met opzet hun cilinders wijzigen (vertragen ?) als ze met dde evo een succesnummer inhanden hebben ?
Ik heb het er gisteren even met Joor over gehad en we kwamen tot de volgende verklaring. Cilinders worden gegoten in mallen, zo'n mal bestaat uit verschillende delen. In dit geval is waarschijnlijk een van deze delen verschoven. Nadat de cilinder opgeboord, gesealed en gehoond wordt zie je daar later niets meer van.
Hoe ik zeker weet dat dit niet de bedoeling is?
1 Het slaat helemaal nergens op om de spoelpoorten aan een kant zo veel hoger te leggen.
2 Er zit ook nog een bult in de schacht die er in geval van opzet nooit in zou zitten.