Bizarre fabricage fout@evo 50

Lees nou eens goed :P

ik reageerde op deze zin : "Leuk als 1 of andere noob em had gekocht en er zo op gezet "

Als je um monteerd krijg je geen andere meer ;)
 
binnen afzienbare tijd heb ik ook en recente evo onder mijn hoede , zal het ff nakijken, als het een hele serie is is het wel aardig rot , die gast rijd met std carter/ cilinder c16 en 21mm en loopt onverklaarbaar kut dus ...
 
hehe wat een ding dat kan nooit goed zijn..:(
maar denk dat het een hele sirie is wat fout gegaan is, het is namelijk gewoon lopende band werk. of zie ik dat dan weer verkeert.
geld krijg je wel terug lijkt mij alleen of je een nieuwe evo krijgt die wel goed is dat denk ik dan weer niet.
maar veel suc6 er mee
 
Hehe , zoiets dacht ik ook al.
Tis natuurlijk nog nooit afgelopen emt het ontwikkelen van de cilinders en mischien heeft polini op deze manier wel weer een nieuw uitgangspunt gevonden voor meer vermogen.
Mja , Het kan natuurlijk ook gewoon niet kloppen maar dat is dan wel superwazig omdat er best veel al fout moet zijn gegaan in de fabriek voordat ze zulke wazige cilinders maken.
 
mss om de cilinder beter te vullen ? klinkt mss raar maar ik redeneer als volgt

de boost poorten zitten erin om als de spoelers open gaan het mengsel op elkaar te laten botsen zodat het mengsel rrichting het midden v/d cc en richting kop wordt geconcentreerd juist ?

mss willen ze zo ervoor zorgen dat de voorste spoelers hoger mikken dan de onderste om zo ook de onderste lagen van de cilinder beter te vullen , ik denk echt da polini / evg dit niet zomaar zouden doen ,als ze zeer zelfzeker zijn van de combinatie van hun spullen vinden ze mss dat er op die manier niet veel vers mengsel verloren gaat ?

of zie ik het helemaal verkeerd ?
 
Boyd said:
Dit is is echt niet de bedoeling geweest hoor :D

hoe weet je dat zo zeker ?

ik bedoel ik neem aan dat iedereen zit dat dit geen transportschade is , en ik neem ook aan dat iedereen ziet dat dit weldegelijk zo gegoten / gefreest is , moest het een fout zijn van de machines (of hun bedieners) zou polini er vast wat aan hebben gedaan , die cilinders worden toch nagekeken voor ze verpakt worden ? Dat het een enig exemplaar is lijkt me ook niet mogenlijk , dus als er een serie van gebouwd of als deze serie nu gemaakt wordt moet polini er gewoon vna op de hoogte zijn, waarom zouden ze dan met opzet hun cilinders wijzigen (vertragen ?) als ze met dde evo een succesnummer inhanden hebben ?
 
haha ik heb net scootparts gemaild.. zsm terug sturen dan krijg ik een nieuwe:) alhoewel.. misschien probeer ik wel ff hiero 20 pk uit te persen.. uniek:P
 
Back
Top