dieselmaniac said:haah daar d8 ik ook net aanmaar normaal heb ik nooit probs met scootparts... vorige keer had ik ook c16 gehad ipv c20 maar gwoon truggestuurd en kreeg een c20... duz hoop dat het nu ook zo gaat
ik zag het verschil wel hoorJasperdB said:dan baal je als je et verschil tussen een c16 en een c20 niet kan zien...
maare, die onderbroken spijl @ evo 50 hebben alle evo 50jes (behalve oude types) --> stukje geen spijl = meer poortoppervlak, denk dat et daarom gaat
Boyd said:ik kom vanavond ff kijken denk, lachen dit
ronnie_nrg said:Ik zag ook in dieselmaniac zijn project treath, een foto van de uitlaatpoort met onderbroken spijl, wat is hier het voordeel/nadeel van of maakt dat in princiepe niet uit?
r0bert said:aanschouw de fabriekstuning van polini 8P
r0bert said:idd dan kan je fluiten naar je geld / nieuwe cilinder
aanschouw de fabriekstuning van polini 8P