Bizarre fabricage fout@evo 50

Joost@aerox

3BR Tuner
Ik maakte net een doos van een evo50 open(nieuw), en trof het volgende aan:

IMAGE_00066.jpg


IMAGE_00068.jpg


IMAGE_00069.jpg


De andere kant is wel normaal:

IMAGE_00067.jpg


IMAGE_00070.jpg


Hier zie je het verschil goed:

IMAGE_00072.jpg


IMAGE_00071.jpg



Sorry voor de slechte kwaliteit pics. Wat er dus aan de hand is: 2 vd spoelers liggen gewoon bizar hoger dan de andere. Ik heb de cilinder nog niet nagemeten, maar ik schat dat die spoelers +/- 5mm lager liggen dan de uitlaatpoort(!!!!!!)

Ik vroeg me af of iemand zoiets vaker heeft gezien. Dit is echt een bizarre fout en ik snap werkelijk niet hoe dit nou kan.
 
Advertisement - register to remove this

haah daar d8 ik ook net aan:) maar normaal heb ik nooit probs met scootparts... vorige keer had ik ook c16 gehad ipv c20 maar gwoon truggestuurd en kreeg een c20... duz hoop dat het nu ook zo gaat:)
 
Ik zag ook in dieselmaniac zijn project treath, een foto van de uitlaatpoort met onderbroken spijl, wat is hier het voordeel/nadeel van of maakt dat in princiepe niet uit?
 
dieselmaniac said:
haah daar d8 ik ook net aan:) maar normaal heb ik nooit probs met scootparts... vorige keer had ik ook c16 gehad ipv c20 maar gwoon truggestuurd en kreeg een c20... duz hoop dat het nu ook zo gaat:)

dan baal je als je et verschil tussen een c16 en een c20 niet kan zien...

maare, die onderbroken spijl @ evo 50 hebben alle evo 50jes (behalve oude types) --> stukje geen spijl = meer poortoppervlak, denk dat et daarom gaat
 
JasperdB said:
dan baal je als je et verschil tussen een c16 en een c20 niet kan zien...

maare, die onderbroken spijl @ evo 50 hebben alle evo 50jes (behalve oude types) --> stukje geen spijl = meer poortoppervlak, denk dat et daarom gaat
ik zag het verschil wel hoor:) alleen hadden ze het verkeerde nummer ingevoerd daaro...
 
Dit is vage shit. hoe kan er nou zo'n fout gemaakt worden, dan moet er toch bijna wel een hele serie fout zijn gegaan :?

maar hoop dat je et gratis vervangen krijgt, maar dat zal haast wel.

Leuk als 1 of andere noob em had gekocht en er zo op gezet :L :X
 
ronnie_nrg said:
Ik zag ook in dieselmaniac zijn project treath, een foto van de uitlaatpoort met onderbroken spijl, wat is hier het voordeel/nadeel van of maakt dat in princiepe niet uit?

groter poortoppervlak
 
Ok danke voor de informatie, weer wat geleerd*D
Maar komt denk ik omdat ik de oude evo50 in mijn handen heb gehad en is me dat niet opgevallen.
 
Back
Top