Binnenkop nog te gebruiken ?

evo kopje?
zo ja dan zou het verslijten van zuigers van die jongen welis kunnen komen door de 2 squishwaardes, evo wil dat probleem nog welis hebben.

oplossing: squishrand uitdraaien zodat je 1 squishwaarde krijgt, dus goed parralel aan de bollingsradius van de zuiger.

verder zou ik dit kopje als het voor mezelf was, tig laten dichtlassen, en dan compleet weer uitdraaien, dan kan je de binnenkop meteen draaien op de gewenste compressie verhouding die je wilt.

Het is mijn Evo niet en die gast wil er gewoon mee rijden als er mee te rijden valt dus we zetten hem er wel gewoon in en alles moet toch weer opnieuw erop dus zetten we meteen de ontsteking , squish enz. weer perfect (logisch natuurlijk).

Oja en geen NGK9 meer :P

Knappe jongen als je met deze kop een nette squish kan meten :D
Ik zou er gewoon een nieuwe opzetten ipv het risico te nemen dat je straks weer een zuiger, krukas en lagers kan gaan vervangen.

Originally posted by Mol
Knappe jongen als je met deze kop een nette squish kan meten :D
Ik zou er gewoon een nieuwe opzetten ipv het risico te nemen dat je straks weer een zuiger, krukas en lagers kan gaan vervangen.

Op de buitenkop afstekenen waar de 'goede' rand zit ;)

Waar zie jij nog iets wat goed is aan die kop dan? :D
Maargoed, ik wens je suc6 ik zou het nooit van ze leven meer gebruiken.
Het zal vast lopen enzo, maarja het is maar wat je wilt. Als die gast dus geen geld uit wil geven het ding lekker monteren.

Originally posted by Mol
Het zal vast lopen enzo, maarja het is maar wat je wilt. Als die gast dus geen geld uit wil geven het ding lekker monteren.

Nouja je hebt gelijk , er is wel een stukje nog vlak maarja...zal hem vragen of hij echt geen nieuwe kop wilt.

Originally posted by Mol

Dat ben jij, het leven zit vol risicoos Mol.. Gewoon branden met die kop! ;)

Als het niet gaat kun je misschien wel leuke foto's maken.
Probeer die gozer ook wijs te maken dat een standaard as toch echt het beste is, misschien kan je dan carma (toch ?) overtreffen :P.

Ja hoor overdrijven is ook een vak. :rolleyes: Ik heb ook een tijd lang rondgereden met een kop als deze:

monstaboi-kop.jpg

En ik heb er niks van gemerkt..

Ow ... dan is deze dus ook nog wel redelijk ? Na een beetje bijschuren dan ?

Rene103.jpg

Kop is trouwens te koop ... voor 90 euro!

Krijg je er een mhr team 70 + zuiger + pakkingen bij ;)

Originally posted by Enrico@nrg
Dat ben jij, het leven zit vol risicoos Mol.. Gewoon branden met die kop! ;)
Ik brand al genoeg. Wanneer zie ik bij jou noueens wat verrot gaan? :D

Verder gaat dit topic nergens meer over volgens mij en is het aan de eigenaar van het cilindertje of hij een nieuwe verbrandingskamer besteld of niet.

Back