Folkert@MinaRally
Freude Am Fahren
iemand vroeg mij onlangs nog het voordeel van carbon kleppen.
Dus ik verhaal bla bla, als ze breken, bla bla, je kent het wel.
Ik eindig nog met: maar gebeurt maar zelden, ik heb nog nooit meegmaakt bij iemand.
Nou eh je voelt hem al aankomen.
Eergister het afstelwerk weer opgepakt. Ik warm draaien, zoals altijd. Ik begin na 2 minuten stationair te hebben laten draaien aan het gas te hengelen en in eens *BAM!*
Ik schrok me rot en dacht dat me cilinder naar ze grootje was.
Ik had net een kleinere sproeier gemonteerd, dus ik d8 eerst nog aan te arm mengsel ofzo, dus ik trek carb uit spruitstuk, zie ik "wat hangen".
Dus ik kijken, vis ik een halve membraanklep uit me carb
(Is btw een blauwe klep van Polini Evo membraan)
Ik membraan eraf halen en kijken of ik nog wat in me carter zie. Helemaal niks.
Nou ik standaard membraan er weer in gedaan.
Scooter liep weer prima, waarschijnlijk is dat andere deel gewoon vergruist.
Lang leve de carbon membraanklep dus.
maar gebeurt dit nou vaak/regelmatig/bijna nooit?
Dus ik verhaal bla bla, als ze breken, bla bla, je kent het wel.
Ik eindig nog met: maar gebeurt maar zelden, ik heb nog nooit meegmaakt bij iemand.
Nou eh je voelt hem al aankomen.
Eergister het afstelwerk weer opgepakt. Ik warm draaien, zoals altijd. Ik begin na 2 minuten stationair te hebben laten draaien aan het gas te hengelen en in eens *BAM!*
Ik schrok me rot en dacht dat me cilinder naar ze grootje was.
Ik had net een kleinere sproeier gemonteerd, dus ik d8 eerst nog aan te arm mengsel ofzo, dus ik trek carb uit spruitstuk, zie ik "wat hangen".
Dus ik kijken, vis ik een halve membraanklep uit me carb
(Is btw een blauwe klep van Polini Evo membraan)
Ik membraan eraf halen en kijken of ik nog wat in me carter zie. Helemaal niks.
Nou ik standaard membraan er weer in gedaan.
Scooter liep weer prima, waarschijnlijk is dat andere deel gewoon vergruist.
Lang leve de carbon membraanklep dus.
maar gebeurt dit nou vaak/regelmatig/bijna nooit?