phantom wss..Bart@Sp said:om welke scooter gaat het, en hoe kan jij zeggen dat de squish goed is, als je de cil nog niet eens gemonteerd heb gehad
Marcel said:phantom wss..
en je verhaal klopt idd voor geen kant, als je em op een std krukas hebt gemonteerd @ phantom is het een P10..
zoek dus gewoon om een Doppler P10 as ofzo of een Power1.
phantoompje said:wie zegt dat tie nog neit gemonteerd is geweest dan??? ik heb hem gemonteerd gehad met orginele krukaslengte 80 mm slag en dan liggen de timingen die er blooft zijn niet in. Ze kloppen wel exact als de poorten 3,9 mm hoger komen te liggen.
Streetglow-fox said:dat hadden we al gemerkt dat je er geen reet van snapt, maar wat is je scuish waarde eigenlijk want je lult wel over een 85rod. maar ik denk dat je met een scuish van 5mm niet echt indrukwekkende vermogens gaat scoren. je scuish meet je met een stukje lood dat je dubbel vouwt en dat in de cilinder en een keertje zachtjes kicken tot je door je compressie bent en opmeten. btw 0.7mm is wel veilig. oja en als je een mapje maakt zet dan ook de alle metingen. suc6.
edit: bij cinlinders die een 85rod nodig hebben wordt dat ook uitdurkkelijk vermeld.
phantoompje said:jah duh ik ben niet achterlijk hoor. weet alleen niet meer precies wat we hebben gemeten allemaal. cillinder is van mijn maten. dus die vroegen of ik een beetje info wou aanvragen.
en snap niet waar jij eigenlijk over in de ronde scheeuwt. wat heeft de squish meten met dittopic te maken en hoe kom je der bij dat ik een squish van 5 mm heb.
je bedoeld misschien wel goed maar zulke reaties hebben nix met het onderwerp te maken en kan ik gewoon geen aars mee