Bezwaar maken?

Floris491z

Well-Known Member
ey ik had een paar weken geleden een boete gekregen voor zonder-licht rijden in het donker, de boete was terecht ik was ook gewoon fout.
Maar nou kreeg ik vandaag de boete binnen, en daar staat een foute straat op!!! De straat die erop staat is ligt er naast, heeft iemand dit ook welles gehad? Is de boete nu niet meer geldig en moet ik bezwaar maken? of maakt het niet zoveel uit(voor de politie)?


greetz floris
 
Advertisement - register to remove this

Floris491z said:
ey ik had een paar weken geleden een boete gekregen voor zonder-licht rijden in het donker, de boete was terecht ik was ook gewoon fout.
Maar nou kreeg ik vandaag de boete binnen, en daar staat een foute straat op!!! De straat die erop staat is ligt er naast, heeft iemand dit ook welles gehad? Is de boete nu niet meer geldig en moet ik bezwaar maken? of maakt het niet zoveel uit(voor de politie)?


greetz floris


Je kan altijd bezwaar maken maar ik weet cker dat dit bezwaar niets word. De straat waar de bekeuring werd uitgeschreven hoeft persee gebruikt te worden. Stel je voor een agent ziet jou rijden 7 straten eerder dan dat hij jou heeft staande gehouden, dan kan hij die straatnaam al opschrijven... Hij heeft jou immers daar al zonder licht zien rijden... Of is die straat helemaal niet in de buurt?

[Edit] K moet ff beter lezen straat ligt dr naast... Anyways, heb je daar gereden?
 
Last edited:
nee daar heb ik niet gereden!
dat is het punt, maja ik zal wel zien ik zeg gewoon dat de boete incorrect is, we zullen wel zien denk ikm maar hebben jullie dit ook een keer gehad?
 
Denk niet dat et werkt maar ik zou et gewoon proberen... Weet je wat het is:

1e: Je bezwaar moet gegronde redenen hebben om goedgekeurd te worden door de Officier....
2e: ALS hij goedgekeurd word dan komt je bezwaarschrift op het bureautje van de agent die jou heb geschreven... Hij moet dat verweer geven... Hij kan dan alsnog aangeven dat de straat foutief is gebruikt en dat dat gewijzigd moet worden... Maar grote kans dat de agent niet meer weet wie jij bent aangezien er maanden overheen gaan voordat hij dat bezwaarschrift op zn bureau krijgt... Maar goed... Als hij het niet meer weet dan zal hij waarschijnlijk zeggen dat het wel de straat was waar jij zonder licht hebt gereden (hij heb et immers op zn bonnetje geschreven... Dan kom je nog nergens want helaas zegt het woord van een agent meer dan dat van jou...
 
IK HEB EEN GETUIGE jawohl das wel handig een vriend zat achterop, is het dan ook zo eigenlijk dat een copper zijn woord meer waard is dan die van 2 burgers?
 
Floris491z said:
IK HEB EEN GETUIGE jawohl das wel handig een vriend zat achterop, is het dan ook zo eigenlijk dat een copper zijn woord meer waard is dan die van 2 burgers?

Jeppzz woord van een agent is meer waard... Maar wat heb je verklaard?? Heb je verklaard: me licht is kapot dus daarom reed ik zonder licht ofzoiets? Dan kan je dr moeilijk onderuit komen... Je hebt namelijk verklaard dat je zonder licht heb gereden.. Of et nou de ene straat was of de andere, je hebt zonder licht gereden dat is een feit... Altijd ontkennen als je nog eens een bezwaar wil maken... Tis jou verklaring immers, je mag zeggen wat je wil (neej niet kut agent je ben een **#**@#@** :D)
 
Back
Top