bezwaar maken...

stefanoow

Well-Known Member
Ik heb laatst een boete gehad voor rijden op het fietspad, 60 euro
Maar op het papiertje staat geen naam en geen hantekening van de agent, kan ik daar bezwaar op maken? want hij kan zo door iedereen zijn gegeven...
 
Advertisement - register to remove this

nee natuurlijk niet, ik snap niet hoezo jongentjes van 16 jaar alleen maar het woord bezwaar in hun hoofd hebben.

Denk je nou werkelijk dat ze daar in trappen, als je er iets van zegt zeggen ze gewoon kom maar even langs dan zullen we onze naam er op zetten jij ook weer tevreden!

Die agent heeft toch ook dat briefje deze heeft hij natuurlijk wel met zijn naam in gevuld.
 
Mja, hoewel ik je idd niet al te veel kans geef (zie bovenstaande) zou je het altijd kunnen proberen natuurlijk...

al vraag ik me af of je dat nou moet doen, achteraf is het natuurlijk je eigen stomme schuld dat je daar reed ;)
 
ben je staande gehouden? of kreeg je hem "ineens in de brievenbus".

toen ik een boete kreeg voor het niet dragen van een helm, werd ik staande gehouden en stond er alleen op mijn boete:

- waar
- hoelaat
- wanneer

en aan de achter kant van je boete staat als het goed is een site, waarop staat of het nut heeft om bezwaar te maken.
 
ben je staande gehouden? of kreeg je hem "ineens in de brievenbus".

toen ik een boete kreeg voor het niet dragen van een helm, werd ik staande gehouden en stond er alleen op mijn boete:

- waar
- hoelaat
- wanneer

en aan de achter kant van je boete staat als het goed is een site, waarop staat of het nut heeft om bezwaar te maken.


al denk ik dat je kans 0 is omdat de naam en handtekening er niet op kan staan omdat die agent een melding maakt naar het cib en die printen je boete uit en sturen hem naar je op.
 
Back
Top