This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

bezwaar maken of?..

razorr

Aapke!
Vandaag ben ik aangehouden.
ik rij gewoon rustig springt in een keer zo agent midden op de weg met zo knuppel in zijn hand voor me.ik stopte dus.
hij certificaat vragen enzo
moest ik mee naar het bureau(rollerbank)
Ik heb btw een rapido snor(voor me werk)gewoon onbegrenst en uitlaatpoort iets vergroot.
maar goed
ik dus op de rollerbank
-ze kregen hem eerst er amper op trekken ze hem op bij me buddy ,=budy nu los(was al kapot,maar als ik bezwaar maakt doe zeg ik dat hun hem verrot hebben getrokken)
toen stond hij erop
-hij geeft gas vlieg die scooter er half af bijna tegen zo motor aan
toen kwam er nog 1 agent en houd ze handen tegen de voorkap
,zodat hij er niet vanaf vloog zeg maar~~,hij gaf heel effe max 0.7kw toen draaide ie 0,6/,0,5 maar goed heb boete voor die 0,7 gekregen

en heb ook een boete gekregen wegens geen bewijs van me verzekering(had niet bij me.)
maar op die boete van dat ik geen bewijs bij me had staat geen bedrag van de boete,er staat in zo hokje: K
bij bedrag staat gewoon een streepje
Dus word die boete nog door iemand bepaald ofzo?
en die boete hebben ze me adres ook fout opgeschreven ze hebben achter me adres nog huis gezet~~

maar krijg ik daar nog een boete voor voor die zonder verzekering bewijs bij me te hebben?

en over die op de rollerbank
ze moeten tog in alle tijden me voorwiel vastzetten?
hebben ze niet gedaan
kan ik hiermee bezwaar maken?

ik heb btw had wel iemand bij me dus voor getuige ofzo

zal ik hiermee bezwaar kunnen maken of helpt dat niet?
tis btw 115 euro
bij dat briefje staat in dat hokje A

kweet niet wat het verschil is maarja

en als je bezwaar wilt maken moet je daarvoor ook betalen
en hoe gaat dat prescies?

alvast bedankt

Jeffrey.

altijd bezwaarschrift sturen lekker moeilijk doen waarscheinlijk moet dan voorkomen de kans is groot dat je niet hoeft te betalen omdat ze je scoot niet vast hebben gezet

lekker ingewikkeld verhaal.

bezwaarschift kan, helpt toch geen fuck maar je kan bv wel naar buro gaan en een gespek hebben met degene die je hebben aangehoduen, en vragen hoezo ze zo met je scooter omgaan ( daar zijn namelijk wel regels voor )

maar principe blijft: ga je kloten met je scooter zodat ie harder rijd, accepteer de bekeuring dan gewooon

Er zijn al genoeg topics hierover

dus antw is al vaak genoeg gegeven

er staan gewoon schuine strepen
bij die boete van 115 euro staan ook schuine strepen bij betaald bedrag datum tijd etc.
maar bij die van zonder bewijs staan ze ook bij bedrag
het is idd een ingewikelt verhaal
ik kan ook wel naar bureau gaan maar als ik zo bewaar wilt maken moet ik dan eerst 6weken w8en of kan ik bv morgen naar bureau bellen of hoe zit dat prescies?