Betere uitlaat dan Yasuni R

Lunarvr

Well-Known Member
Beste,

Bestaat er een uitlaat die beter presteert dan een Yasuni R op een laagtoerige 50cc van Piaggio?
De Yasuni R is al vele jaren in productie en je hoort nog steeds mensen alleen de Yasuni R aanraden als beste uitlaat. Ik wil iets anders proberen en ik vroeg mij af of er een uitlaat is die beter presteert. Je hoort wel namen voorbij komen als Doppler S3R, Leovince ZX-R en Tecnigas RS2, maar ze zeggen dan dat die uitlaten gelijk aan of bijna net zo goed presteren als de Yasuni R.
 
Advertisement - register to remove this

50cc.png
 
Ja, de powerband van die TT is inderdaad niet zo breed..

Standaard 50cc van mijn LC Piaggio blok is al snel genoeg vind ik. 70cc hoeft niet meer voor mij. Ik vind het wel wat hebben om zoveel mogelijk vermogen uit een standaard 50cc blokje te halen.
 
Een Z is ook geen verkeerde uitlaat. Maar een R prestesrd overal goed op


Ligt eraan wat je verdere plannen zijn.. Als het tot een 50cc komt en niet verder, heeft het weinig zin meer geld uit te geven aan een R.
Post automatically merged:

Dit is een oud topic. Op een std 50cc raad ik de Yasuni R aan. Ik had die vroeger op mijn Beta Ark met hebo vario. Liep 95 auto teller.

Dat doet een minarelli H blok met bijna elke uitlaat die je eronder hangt.. Dus dat is niet zo vreemd.
 
Back
Top