This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beta maniac project

@ Willy^: al sla je me dood ik zou het egt niet weten eerst waren ze rood met wit daarna een beetje van alles en daarna [arelmoer en nu weer zwart mehscien volgende keer pimpel paars met fluor oranje stippen

@ Mechanic: dankje voor het advies nu is het voor mij duidelijk dat ik hem gewoon laat zitten of ik verzin er wat anders op
 
zo mensen weer een kleine update hier kheb wat klein spul gekocht :

yss achterveer
zuigerstop
micrometer
veren trekker
handvatten
remhevel grip dingen
een set handschoentjes
vario blokeer sleutel
nog 2 sproeiers
gaskabel
vloeibare pakking
een kickstart pedaal
en 3 meter benzine slang



nou dat was het weer ff volgende maand wil ik ff 2 nieuwe remschijven kopen want die orginele zijn niet zo mooi meer
 
3 meter benzine slang, ga je em een paar meter verlengen ofzo :W

Ziet er allemaal leuk uit, carterkap is ook tof, maar zou toch dat TNT weghalen oid :#
 
@ Marcel: ik kwam net niet aan de 190 euro dus ik dacht dan maar wat benzine slang hahaha maarjha als ik dat tnt weghaal dan gaat het daaronder roesten aan de randjes en op den duur gaat het chroom er afbladeren

@ Bas@ritthem : jha ik vond die veer ook erg mooi jha aleen op perkenpolder jha wie weet ik ben vervoer aant regelen dus meshcien wel maar dan zie ik je daar wel
 
ziet er allemaal nice uit

btw: die micrometer is niets echt om over naar huis te schrijven. ik raad je niet aan om daarmee je ontsteking af te stellen.
Zeer onnauwkeurig. beter even een ander ding lenen ofzo
 
thanx voor de leuke reacties maare ik dacht juist dat die micrometer super naukeurig was maar dat is dan blijkbaar niet zo nou we zullen wel zien ik meet hem eerst met mijn schuifmaat en daarna met die micrometer dan zullen we wel kijken of hij klopt of niet
 
Spasta said:
ziet er allemaal nice uit

btw: die micrometer is niets echt om over naar huis te schrijven. ik raad je niet aan om daarmee je ontsteking af te stellen.
Zeer onnauwkeurig. beter even een ander ding lenen ofzo

k heb ook zon ding, moeilijk precies af te stellen 2,25 bij mijn malossi, is zeer onduidelijk:X
 
oh ok dan ik ga hem gewoon ff met een schiufmaat testen en daarna met die micro meter kijken oft klopt zoniet ziet die micro meter de sloot
 
ok hier ff een paar foto's van hoe die er nu bijstaat khoop binnekort ff een filmpje te kunnen maken






de rode ringetjes laten de sloten zien met wattie vast zit kdacht meschien wel leuk om te laten zien hoe everdreven




dat was het weer filmpje zal ik zo snel mogelijk proberen te maken
 
Benji.. ik hoorde je vanmiddag wel knallen..!!! haha.. ook perkpolder? je was vanmiddag niet echt duidelijk daarover nl..
o0iii
 
ik weeet het niet jongens als ik kom zien jullie mij vanzelf maar ik zou aleen zondag kunnen komen ivm autorijles en theoriecursus dus zaterdag gaat niet lukken en zondag is tijdsmetingen en aangezien ik hem gister al met geen mogelijkheid aan de grond hield ga ik dnek ik eerst maar oefenen opt industrie
 
mensen omdat perkenpolder helaas niet mer doorging me ma moest werken dus die had de auto nodig en er een vieze lucht die kant opging dacht ik blijf maar thuis maar kheb wel in de ochtend ff opt industrie ff gereden en foto's gemaakt









filmpjes heb ik ook maar die staan op me telefoon die zal ik ook zo snel mogelijk posten
 
sorry tom maar jha volgende keer beter maar als jij nou eens een keer een plek vrij houd in de aanhanger kank altijd mee he nee maar kheb het ook wel naar me zin gehad ff opt industrie vlammen al had ik graag daar geweest
 
nou ik was dus eigenlijk vanplan om mijn scooter weg te doen maar ik kon het toch niet laten om verder te gaan dus hier weer wat nieuws



alles zit eral op kmoet aleen nog foto's maken
 
eeejj man
vette beta heb je
k hoop dat die van mij ook snel gaat knalle
maja al dat gedoe over vertanding enzo haha
spreek je joeeee