Beta maniac project

Furious Beta said:
jezus wat een stuiterbal, of trok je stiekem aan het stuur :P

vet project man

succes

neej neej geen getrek aan het stuur gewoon pure wheelies aleen gister weer naar industrie geweest maar hij liuep gewoon weg kut als een echt pruttelpot:P

Huib said:
ik vind je stuur afgrijselijk staan.

voorde rest mooi ding....

huib...

:P okeej dan komt denk ik omdat hij te ver voorover staan maar kheb die schroef kapot gedraait dus ik kan hem ook niet meer rechter zeten dus mehscien binnekort ff een ander stuurtje

vliegfiets said:
Heej man, ziet er goed uit, setup is ook zeker netjes, zie je mischien wel een keer in seizoen '06,
Succes verder.

Mazzels...

bedankt voor de leuke reactie ik denk zeker dat ik je wel in het volgend seizoen zal zien

En ga je al wat lekkrder of? hoorde dat je nieuwe overange heb holpte dat of? ben beniewt maar als je weer ga blaze laat me weten wil wel is een keer zien ga ik wel mee maar ga zo verder en check me forum ok nog eens:P Rustig

Ghost Slider said:
En ga je al wat lekkrder of? hoorde dat je nieuwe overange heb holpte dat of? ben beniewt maar als je weer ga blaze laat me weten wil wel is een keer zien ga ik wel mee maar ga zo verder en check me forum ok nog eens:P Rustig

Overrange is nu binnen foto's staan er

ziet er allemaal sexy uit !!! ga zo verder
alleen bij update is het dan niet makelijker dat je dat er bij zet zodat je kan zien wat er nieuw bij is

suc6 verder grtz

Back