Beta maniac project

Beta_Maniac

beta Ark vlamt
Ark_Maniac!!

Nou na een jaar dan maar eens een special maken van mijn Beta we begonnen met een beta ark die LC was gemaakt die had ik ergens in Goes gekocht hier een foto van die scoot bij de wouten want ik ree te hard vonden hun :D

Setup:
MHR replica
Gianelli shot
21mm carb
MHR2000 vario
Rito race krukas
Delta clutch

betaark.jpg


Niet leuk dus nou eindelijk naar 3weken kreeg ik hem terug uitlaat verroest en me voorremschijf ook helemaal verroest nou ik alles weer opknappen en jha hoor wat denk je word die Gejat uit me schuur dikke pech dus maar aangezien onze schuur aan het huis Vastzit valt dat bij de inboedelverzekering en kreeg ik geld terug 600 euro niet veel maar wel wat aangezien ik ook bijna jarig was dacht ik van ik bewaar het geld en koop met die 600 euro en het geld voor mijn verjaardag een andere scooter nou na lang zoeken eindelijk een leuke scooter gevonden dus die gekocht van een jongen uit Sprundel hier een foto van die beta ik heb aleen maar een foto van de achterstuk

scooter.jpg


Nou na een tijdje moest me scooter er maar in geloven dat hij een sprint scooter werd nou alles verkocht behalve frame+voorvork en wielen voordrest me setup moest worden

MHR speed
C20
RHQ krukas
28mm koso D-slide
MHR rotor+eprom
Overrange
Delta clutch
13/44 malossi vertanding
TP vertandingsdeksel
Malossi vl14
Pia 28mm recht spruitje+kiesler wigje

Okeej nu verder Ik vond zelf eigenlijk wel dat het frame niet meer zo mooi was dus ff laten coaten bij onze grote vriend Costas in Arnemuiden

coaten.jpg


dus zo zag hij er toen uit nu moest het blok maar eens komen maar waarvandaan ik maar weer ff een maat van me opgebeld hij had nog wel een blok liggen met originele vertanding en krukas dus die ook maar ff opgehaald en voor de lol ff wat spul erop gegooid om alvast het idee te krijgen wat het moest worden

nikstedoen.jpg


dus toen had ik het blok ook dus nu maar gaan sparen voor alle onderdelen ondertussen ff me blok opgestuurd naar 3br voor tuning beurt en dan kan me cilinder natuurlijk ook niet ontbreken dus toen ik die binnehad ook maar meteen ff opgestuurd

maar omdat ik me vreselijk zat te vervelen omdat ik niks kon doen heb ik maar ff de polijstspullen gepakt om een paar dingetjes te polijsten

slakkenhuis
slakkenhuis.jpg


carterkap
caretrkap.jpg


uitlaat +nog wat spullen
groepsfoto.jpg


okeej eindelijk alle onderdelen compleet dus ik was klaar om me blok in elkaar te gaan zetten nou omdat ik nog nooit een een blok terug in elkaar had gezet maar ff Twan erbij geroepen en die kwam me dus ff helpen kheb veel van hem geleerd dus das wel strak kheb zelfs geleerd hoe je je schuur omtovert tot een soort van beunhok waar mijn Ma niet echt blij mee was

de mooie schuur
P7215915.jpg



okeej dan dus na een middagje sleutelen stond mijn blok in elkaar

Blok eindelijk in elkaar
P7215895.jpg

P7215903.jpg

P7215908.jpg


okeej ik helemaal blij dus maar nu moest me subframe nog omgelast worden die had ik al laten doen maar die kwam er zo uit te zien

subframe.jpg


dus die in de sloot gepleurd en weer een nieuwe gekocht die zo snel mogelijk naar EPC gestuurd en die was perfect okeej nu had ik gewoon echt alles om hem in elkaar te zetten dus ik maar alvast beginnen en wie kwamen daar aan jha

Cheeco
P8266034.jpg


Randy
P8266033.jpg


C4RN
P8266035.jpg


Zo eindelijk me scooter in elkaar dus ik meteen ff een paar foto’s gemaakt toen die in elkaar zat

P82760666.jpg

P82760565.jpg

P82760544.jpg


nou toen is er een hele tijd niks gebeurd aleen een beetje aan de zip van cheeco gesleuteld en randy is nog langs geweest en C4RN nog een keer zonder scooter natuurlijk hier dan ff een paar foto's van hun scooters

Cheeco's Zip
99-1127833897.jpg

Twans sonic
SIMG2247.jpg


okeej ondertussen al weer wat gevorderd en inplaats van mijn c20 nu mijn grote trots c30

P9226259.jpg

klein2.jpg


en toen ook maar meteen een hebo verstelbare koppeling gekocht want die delta was niet meer zo super en ook maar een wingbell

toen werd mijn setup dus

MHR speed
C30
RHQ krukas
28mm koso D-slide
MHR rotor+eprom
Overrange
Hebo verstelbaar
Wingbell
13/44 malossi vertanding
TP vertandingsdeksel
Malossi vl14
Pia 28mm recht spruitje+kiesler wigje

Okeej omdat ik dus nog niet helemaal klaar was omdat me inlaat nog getuned moet worden en hij moet nog worden afgesteld ben ik maar niet met me scoot naar SMP geweest ik ben wel wezen kijken zaterdag’s en het was echt strak

En omdat er niemand hiero in de wijk was maar ff al me kappen erop gefixt en snel ff een paar rondjes gestuiterd hier foto met kappen schrik niet van de kleuren :L

klein.jpg


zadel klaar hij zit al op de scooter maar daar heb ik nog geen foto van want het zadel past nu nog niet echt erbij vanwege me kappen
PA016280.jpg


okeej afgelopen week ook weer wat gevorderd me inlaat is getuned(helaas geen foto's want kheb er niet aan gedacht ik dacht aleen van alles erop en vlammen)

okeej net ff wat foto's gemaakt met een paar nieuwe dingetjes:P
mooiadfg.jpg


PA236332sdfg.jpg


nou omdat ik toch nog niet over alles tevreden was maar ff alles uit elkaar gesloopt dus binnekort ook foto's van alle onderdelen in een groepsfoto maar hier even wat ik gedaan heb met me carter smeergaatjes dichtgesmeerd met defcon kmoet nu wel ff nieuwe boren bij de cilinder kant wat ik nog niet gedaan heb op de foto

PA296383.jpg


hahaha ik zou me kappen dus een special efect maken maar jha ik kreeg ineens de kriebels om hem helemaal hooglans zwart te spuiten dus daar ben ik nu mee bezig hier alvast een klein voorproefje er zitten wel wat stofdeeltjes op maar jha het is ook niet profesioneel in een cabine gespoten
PB136404klein.jpg


en jha mijn overrange 2005 samen met kelkje op carb
PC086471.jpg


okeej kheb echt niks te doen gehad dus maar ff wat gepolijst wigje,rotor en randje van de velg

P1076533.jpg


kheb net ook een filmpje geregeld van mij opt industrie terein hij rijd hier niet super en hijs nog niet afgesteld

http://rapidshare.de/files/10595932/video-0052.3gp.html

okeej kheb vandaag mijn nieuwe carterkap binnengekregen hier ff een 2 foto's

P2096737.jpg

P2096742.jpg


zo mensen weer een kleine update hier kheb wat klein spul gekocht :

yss achterveer
zuigerstop
micrometer
veren trekker
handvatten
remhevel grip dingen
een set handschoentjes
vario blokeer sleutel
nog 2 sproeiers
gaskabel
vloeibare pakking
een kickstart pedaal
en 3 meter benzine slang

P3246992.jpg


nou dat was het weer ff volgende maand wil ik ff 2 nieuwe remschijven kopen want die orginele

ok hier ff een paar foto's van hoe die er nu bijstaat khoop binnekort ff een filmpje te kunnen maken

P4077076.jpg


P4077059.jpg



de rode ringetjes laten de sloten zien met wattie vast zit kdacht meschien wel leuk om te laten zien hoe everdreven :P

P4077071.jpg



dat was het weer filmpje zal ik zo snel mogelijk proberen te maken

mensen omdat perkenpolder helaas niet meer doorging me ma moest werken dus die had de auto nodig en er een vieze lucht die kant opging dacht ik blijf maar thuis maar kheb wel in de ochtend ff opt industrie ff gereden en foto's gemaakt

P4097079klein.jpg


P4097081klein.jpg


P4097082klein.jpg


P4097087klein.jpg


nou ik was dus eigenlijk vanplan om mijn scooter weg te doen maar ik kon het toch niet laten om verder te gaan dus hier weer wat nieuws

P6237353.jpg


alles zit eral op kmoet aleen nog foto's maken
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

we moeten volgende week in borselle maar checken wie wie blaast :P idd wel jammer dak niet op SMP was maar okeej volgend jaar hopelijk wel aanwezig
 
nieuw en uit de buurt :P vet !
dit hadden tom en simon best ff mogen vertellen :P Ziet er allemaal netjes uit. jammer dat het net winter is want je bent al een eind.
Ik zal je in de zomer vast wel een keer meeten via tom en simon ! suc6
 
menace said:
nieuw en uit de buurt :P vet !
dit hadden tom en simon best ff mogen vertellen :P Ziet er allemaal netjes uit. jammer dat het net winter is want je bent al een eind.
Ik zal je in de zomer vast wel een keer meeten via tom en simon ! suc6


jha zeker hebben ze je niks verteld dan :P neej toch ik ben ongeveer een jaar bezig geweest me dit ding om alles bij elkaar te krijgen en hij is klaar ik kon ook makkelijk naar SMP maar jha toen wou ik opeens een c30 kopen en toen was al mijn geld op :p maar ik denk zeker dat ik je wel een keer zie via tom of simon
 
vliegfiets said:
Heej man, ziet er veel belovend uit die beta van je, zal ook wel aardig goed knallen, succes verder met je project.


jha hij rijd wel redelijk maar hij moet nog afgesteld worden en me inlaat moet ook getuned worden maar als dat gedaan is hoop ik dat ik wel aardig lekker ge vlammen jha
 
Hey kerel,

Ziet er al erg netjes uit die beta van je :) Erg nette setup en hoop dat het uiterlijk er ook netjes uit gaat zien ;), succes ermee.
 
Erwin. said:
Hey kerel,

Ziet er al erg netjes uit die beta van je :) Erg nette setup en hoop dat het uiterlijk er ook netjes uit gaat zien ;), succes ermee.



dankje voor reactie man jha het uiterlijk moet er zeker beter gaan uitzien:p
 
Struiksel said:
komt helemaal goed met da ding van jou :D

jha dat zal wel helemaal goedkomen hoop ik

Streetmagic4 said:
Lekkere setup, nu enkel nog je kapjes... en je hebt een kk geile c30!

jha me kappen idd zijn beetje lelijk vind je niet maar ik ben nog met een paar dingetjes bezig maat dat zie je vanzelf op me project page staan
 
eh plofkop :P. Heb je eindelijk ook eens hét scooterforum gevonden. Naja wat ik er van vind weet je al.
{!{!{! HET MOET HARDER VLAMMMEEEENNNN {!{!{! .
En tsjah je mag ook wel eens een fatsoenlijke foto van me scooter er op zetten! :W
 
Simke said:
Nogmaals, Heeeele vette beta,

maar ik ga je vlammen :P

khoop het voor je jongen ;)

C4rN said:
eh plofkop :P. Heb je eindelijk ook eens hét scooterforum gevonden. Naja wat ik er van vind weet je al.
{!{!{! HET MOET HARDER VLAMMMEEEENNNN {!{!{! .
En tsjah je mag ook wel eens een fatsoenlijke foto van me scooter er op zetten! :W


jha tom idd je hebt gelijk hij moet beter maar kheb geen zin om af te stellen :P
en jha kzal ff een andere foto zetten okeej ;)
 
Back
Top