beta ark START nietmeer naar warmloper

jord zip-sp

Well-Known Member
beste mensen,

ik kom er maar niet uit, dus ik dacht ik vraag het aan de mensen hier.

ik heb een beta ark LC met een 70cc roze top en 17,5 cabrateur en yasuni R ik had een waterkoeling lekkage, dus moest om de 2/3 x rijden bijvullen.
ik ben dit dus 1 x vergeten te doen en hij is warm gelopen, ff gewacht water erbij gedaan, en 1 x kicken deed die het, ik mee naar huis gereden toen ik bijna thuis was, gaf ik volgas.. hij reed opeens nietmeer harder dan 30/40 km per uur. ik bij vriend gestopt en dus zodoende lopend uitgezet water bijgevuld maar hij starte nietmeer dus ik naar huis gelopen cilinder eraf gehaald, was nog in orde zuiger ook, ik evengoed cilinder laten honen voor zekerheid, en nieuwe zuiger gekocht en toebehoren, eenmaal dit erop gezet, stuitte ik op mijn membraam er was een stukje van het klepje af, en het membraam zelf zat een dikke scheur in. ik dus andere erin gedaan, maar hij doet het nu nog steeds niet :S

hij vonkt wel, cilinder heeft compressie, maar als ik kick met contact aan, dan hoor ik gewoon het zelfde geluid als dat die niet op contact staat, er komt maar geen leven in. heb de sproeier ook nagekeken.

kan iemand mij aub verder helpen, want zit er nu al paar dagen mee en word er echt strontziek van.

hopelijk kan iemand mij hier verder helpen,

alvast bedankt.

ps heb op deze tochwel zware cilinder, een originele krukas, maar heb er maar 3 dagen ofzo mee gereden en niet eens veel. en heb er splinternieuwe lagers en keringen in gedaan. dus lijkt me sterk dat die kapot is?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top