beta ark 70cc

selwyn026

Well-Known Member
ik heb een beta ark met 70 cc en ben benieuwd wat voor caborateur ik er het beste op kan doen en wat voor sproeier setje

en hij loopt niet helemaal perfect bijvoorbeeld als die koud is komt die niet eens voor uit
heeft iemand een idee wat ik er aan kan doe om het teverhelpen ??
 
Advertisement - register to remove this

Het is handig als je nog wat meer informatie over je setup geeft en wat je wil bereiken. Ik denk dat je eerst eens gewoon moet gaan afstellen.
 
ja ik heb er niet zoveel verstand van en ik wil bereiken dat die weer normaal loop maar ik zal wel ff proberen af testellen en ik weet ook niet echt veel over de setup
 
Als er nog een 12mm momenteel opzit kan het geen kwaad wat groter te gaan, maar hij kan ook nu prima rijden als je hem goed afsteld. Maar je zal wel eerst iets meer over opvoeren moeten leren als je zelf aan de slag wil gaan, anders sloop je het gegarandeerd en dat wil je ook niet :)

Lees dit bijvoorbeeld om te beginnen over de carburateur: http://scooterforum.net/resources/dell-orto-phva-17-5mm-ed.33/ zodat je in elk geval weet wat er allemaal bedoeld wordt. En probeer toch een foto te maken of duidelijk te vermelden welke onderdelen je hebt. Ik zal eens kijken of ik wat kan fixen voor uitleg van de bougiekleur :)
 
Als er nog een 12mm momenteel opzit kan het geen kwaad wat groter te gaan, maar hij kan ook nu prima rijden als je hem goed afsteld. Maar je zal wel eerst iets meer over opvoeren moeten leren als je zelf aan de slag wil gaan, anders sloop je het gegarandeerd en dat wil je ook niet :)

Lees dit bijvoorbeeld om te beginnen over de carburateur: http://scooterforum.net/resources/dell-orto-phva-17-5mm-ed.33/ zodat je in elk geval weet wat er allemaal bedoeld wordt. En probeer toch een foto te maken of duidelijk te vermelden welke onderdelen je hebt. Ik zal eens kijken of ik wat kan fixen voor uitleg van de bougiekleur :)
oke bedankt ik zal wel alles door lezen en wat meer informatie posten
 
Back
Top