Beta ark ac 70cc 2takt kickstart niet

Metmorfin

New Member
Ik heb nog niet zo lang geleden een scooter op de kop getikt. Mijn eerste. De eerste paar dagen reed hij prima. Afgezien van dat hij alleen start met kickstarter en geen standaard heeft. Alleen nu heb ik hem een maand niet gebruikt en wanneer ik hem wil starten gebeurt er eigenlijks niks. Ik hoor dat de kickstart wel contact heeft aangezien ik iets hoor rollen/ratelen. En ik ruik benzine. Maar hij heeft net niet het laatste zetje om aan te gaan. Ik heb de kickstart er al afgehaald net als alle kappen om te kijken en schoon te maken. Maar zover ik kan zien is alles nog aangesloten

Iemand misschien een idee wat het kan zijn of waar ik moet kijken. Ik ben nogal atechnisch maar wil graag leren
 
Advertisement - register to remove this

Zou toch als eerst checken of je nog vonkt hebt, heb je dit kan je kijken of je benzine krijgt. Hierover staan genoeg filmpjes op youtube dus dat zou je wel opweg moeten helpen
 
Zou toch als eerst checken of je nog vonkt hebt, heb je dit kan je kijken of je benzine krijgt. Hierover staan genoeg filmpjes op youtube dus dat zou je wel opweg moeten helpen
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb net snel gekeken en er is een kleine vonk. Maar qua benzine is het een beetje gek. Ik had het slangetje eraf gehaald en gekickstart maar toen kwam er geen benzine uit. Pas toen ik het vacuumslangetje los maakte kwam er benzine uit de andere. Ongeveer 10ml of nog minder. Dus zou dat het kunnen zijn?
 
Back
Top